H
hoitajaksi
Vieras
Olen suunnitellut kouluttautuvani (vanhusten)hoitajaksi oppisopimuksella. Paljonkos siltä ajalta saa palkkaa? Just siksi siis oppisopimuksella, että ei mahdollista muuten opiskelu yh:lla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kiitos! Pitääpä katsoa. Mutta onpa vaikeaa, jos ei opiskelujaksoilta saa mitään... Tosiaan, millähän silloin sit eletään? Alanvaihto olisi kuitenkin edessä, jos haluaa ylipäätään töitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Minä olen juuri aloittanut oppisopimuskoulutuksen ja opiskeluja vain n 2pv/kk eli ei paljon palkkaa pienennä. Toki se on sovittavissa maksaako työnantaja palkan opiskelupäiviltäkin jas minun osaltani maksaa. Mutta jos ei niin niiltä päiviltä sitten kela maksaa jotain. Muuten tes:n mukainen palkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Minä olen juuri aloittanut oppisopimuskoulutuksen ja opiskeluja vain n 2pv/kk eli ei paljon palkkaa pienennä. Toki se on sovittavissa maksaako työnantaja palkan opiskelupäiviltäkin jas minun osaltani maksaa. Mutta jos ei niin niiltä päiviltä sitten kela maksaa jotain. Muuten tes:n mukainen palkka![]()
Miten/mitä kautta lähdit opiskelemaan? Haitko itse paikan?
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Minä olen juuri aloittanut oppisopimuskoulutuksen ja opiskeluja vain n 2pv/kk eli ei paljon palkkaa pienennä. Toki se on sovittavissa maksaako työnantaja palkan opiskelupäiviltäkin jas minun osaltani maksaa. Mutta jos ei niin niiltä päiviltä sitten kela maksaa jotain. Muuten tes:n mukainen palkka![]()
Itse pitää paikka hakea ja kun sen sain niin otin yhteyttä oman kaupungin oppisopimustoimistoon. Sieltä hommaavat opiskelupaikan ja tekevät kaikki järjestelyt puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Minä olen juuri aloittanut oppisopimuskoulutuksen ja opiskeluja vain n 2pv/kk eli ei paljon palkkaa pienennä. Toki se on sovittavissa maksaako työnantaja palkan opiskelupäiviltäkin jas minun osaltani maksaa. Mutta jos ei niin niiltä päiviltä sitten kela maksaa jotain. Muuten tes:n mukainen palkka![]()
Itse pitää paikka hakea ja kun sen sain niin otin yhteyttä oman kaupungin oppisopimustoimistoon. Sieltä hommaavat opiskelupaikan ja tekevät kaikki järjestelyt puolesta![]()
Millä alalla tää paikka on? Siis voinko mennä mistä vaan muka kysymään...? Mulla ei mitään tietoa tän alueen työpaikoista![]()