H
Hercules
Vieras
Tuli mieleen,ku teinityttöni pyysi äsken apua esitelmäänsä...Ja netistä ja karttakirjoista kaikki tieto piti hakee,mä en tienny mitään!!!
Että hitsi mua nyt harmittaa,ku aikanaan opiskelutekniikkani oli täysin väärä!!!
Keskityin vain hyviin numeroihin ja nehän sai hyvillä koenumeroilla. Jotenka siis pänttäsin kokeisiin tiedot ulkoa ja hyvä numero tuli...Mutta ku eihän sellasesta ulkoopänttäyksestä jää oikeen mitään mieleen...
Nyt oisin kiinnostunu opiskeleen kaikkee uudestaan,mut vielä en oo saanu yhtäkään kirjaa auki.. :ashamed:
Onneks tässä väkisin oppii,ku kuuntelee tota nuorisoa läksyjensä kanssa.....
Mutta ois kyllä kiva,jos ois parempi yleistieto...
Matikassa kyllä onneks osaan auttaa,ainaki useimmiten....
Lohdutan itteeni sillä,että käytännön asioissa osaan ainaki neuvoa ja niitähän kuites elämässä tarvitaan enemmän ku yleistietoa....
Onks kellään muulla tämmösiä ajatuksia, ees vähäsen??
Että hitsi mua nyt harmittaa,ku aikanaan opiskelutekniikkani oli täysin väärä!!!
Keskityin vain hyviin numeroihin ja nehän sai hyvillä koenumeroilla. Jotenka siis pänttäsin kokeisiin tiedot ulkoa ja hyvä numero tuli...Mutta ku eihän sellasesta ulkoopänttäyksestä jää oikeen mitään mieleen...
Nyt oisin kiinnostunu opiskeleen kaikkee uudestaan,mut vielä en oo saanu yhtäkään kirjaa auki.. :ashamed:
Onneks tässä väkisin oppii,ku kuuntelee tota nuorisoa läksyjensä kanssa.....
Mutta ois kyllä kiva,jos ois parempi yleistieto...
Matikassa kyllä onneks osaan auttaa,ainaki useimmiten....
Lohdutan itteeni sillä,että käytännön asioissa osaan ainaki neuvoa ja niitähän kuites elämässä tarvitaan enemmän ku yleistietoa....
Onks kellään muulla tämmösiä ajatuksia, ees vähäsen??