Opiskelu,vakityö ymym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee tyhmää

Vieras
Osaisko kukaan auttaa, eli olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Minulla on vakituinen työpaikka, mutta nyt olen alkanut miettimään, että kun lopetan hoitovapaan, niin minua kiinnostaisi johokin väliin opiskella, koska minulla ei vielä ole mitään ammattia.

Kuulun liittoon(YTK), jos menisin työkkärin kautta työvoimapoliittiseen aikuiskoulutukseen ja näin ollen joutuisin irtisanoutumaan vakityöstäni. saisinko koulutuskorvauksen liitosta ilman mitään karenssia??vai tuleeko se liitosta vain silloin kun on irtisanottu ja lähtee sen jälkeen opiskelemaan??

No jokin muu kuin opiskelu kannattaa keksiä irtisanoutumisesi syyksi ja 90 pv tulee karenssia. Minä irtisanouduin hoitovapaa-aikana joten mulle ei tule rahatonta aikaa lainkaan kun karenssi juoksee hoitovapaa-aikana ja ei ole mitään ongelmaa ainakaan tähän mennessä ilmennyt vaikka itseni irtisanoinkin ja olen menossa opiskelemaan.

täytyy muuten tosiaan ottaa selvää tuosta opintovapaa mahdollisuudesta...ei tullut edes mieleen...eikä opiskelu ole mikään syy irtisanoutumiselle...ajattelin vaan että kun ei ole mitään paperia taskussa ja oon vielä kuitenkin nuori, niin nyt hoitovapaan jälkeen olis oiva mahdollisuus opiskella...pidän työstäni ja työpaikastani kllä kovasti...

täytyy muuten tosiaan ottaa selvää tuosta opintovapaa mahdollisuudesta...ei tullut edes mieleen...eikä opiskelu ole mikään syy irtisanoutumiselle...ajattelin vaan että kun ei ole mitään paperia taskussa ja oon vielä kuitenkin nuori, niin nyt hoitovapaan jälkeen olis oiva mahdollisuus opiskella...pidän työstäni ja työpaikastani kllä kovasti...

kannattaa selvittää. Siinä on aina takaporttina se nykyinen työpaikka, tilanteet kun muuttuu niin yleisesti kuin itselläkin ilman ennakkovaroituksia. Ja valmistumisen jälkeen pääsee ainakin *jonnekin* töihin heti

Kannattaa tosiaan selvittää se opintovapaamahdollisuus. Ei kannata irtisanoutua nykyisestä vakituisesta työpaikastasi, jos pidät työstä ja työpaikasta kovasti, itse pitäisin mielekästä työtä paljon arvokkaampana kuin paperinpalasta, joka kertoo ammatista. Opiskellahan voi myöhemminkin, jos nykyinen työ loppuu tai kyllästyt siihen.

Yhteistyössä