opiskelu ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti 84

Jäsen
30.04.2008
146
0
16
Palasin koulun penkille ku pienemmäiseni oli vuoden ja tajusin miten hyvää se mielelle tekee,näkee ihmisiä ja on se oma juttu,mut sit toisaalta kaiholla kattelee kotiäitejä,ja kaipaa sitä kiireettömyyttä..Mutta oli se aika välillä yksinäistä.Nautin suuresti opiskelusta,mutta mulla on kamalat itsesyytökset kun lapset saattaa olla 10h hoidossa..ja tuntuu et oonki sit huono äiti:(Ihan kamalaa..

Miten lapset ovat 10h hoidossa?
Mä opiskelen ja lapset ovat 4-8h hoidossa. (Näin siis meillä, enkä tarkoita että teillä pitäisi olla samalla tavalla :) )

Mulla ei ihan samalla tavalla ole kuin sulla, mutta siihen yhdyn että kyllä on mukavaa kun pääsi opiskelemaan! Saa uuden ammatin, olen saanut jo pari kaveria joiden luona oon kyläillytkin (elokuussa alko koulu) ja muutenkin. En kaipaa yhtään kotiin. Olin 4vuotta.

Meillä herätää kuuelta,hoitoo vien lapset seiskaks ja bussil meen kouluu ja hakemaan pääseen neljältä tai puol viis..matkoihin menee aikaa ja yksin niitä raahaan eessun taassun :p Ei mutta en kyllä koulua lopettaisi,välillä vaan tuntuu kurjalta :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:
Meillä herätää kuuelta,hoitoo vien lapset seiskaks ja bussil meen kouluu ja hakemaan pääseen neljältä tai puol viis..matkoihin menee aikaa ja yksin niitä raahaan eessun taassun :p Ei mutta en kyllä koulua lopettaisi,välillä vaan tuntuu kurjalta :(

Juu, ei koulua kannata missään nimessä lopettaa. Halusin kysyä miksi päivät venyvät.
Mulla on sillee ihana kun yliopistolla saa nuo luennot yms. sovittua niin päivistä tulee kohtuullisia :) Kotona sitten lasten käytyä nukkumaan on hommaa, mutta se ei haittaa :)

Joo ei se haittaa,ymmärrän mitä tarkotit.Mulla puuttuu opinnoista lukuvuosi,onneks tulee lyhkäsiäkin päiviä.On jännä huomata miten onkin innostuneempi kaikesta kuin ne joilla ei ole lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:

sulla ei siis ole miestä kuvioissa? mäkin opiskelin mutta lapset oli vaan muutaman tunnin hoidossa ja viikonloput ja miehen arkivapaat tietty kotona...

Yhteistyössä