isot lapset aloittavat lapsenvahti-hommat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Mun kaveri, tutustuttiin itseasiassa noin 13v sitten, kaverin ollessa silloin 17v, oli mulla lapsenvahtina, ja siitä se ystävyys sitten alkoi.

nyt kaveri on "jo" 30v ja kolmen lapsen äiti, jonka esikoinen, 8v tarvitsee perään katsojaa muutamana päivänä ennen ku koulut alkaa, ja sit iltapäivisin koulun jälkeen.

ja nyt lapsenvahtina on nää mun 17 ja 13v lapset.

tuleekohan noista kaverin lapsista sit joskus mun lastenlasten-vahteja :D

eikös noin ison lapsen pidä palstalaisten mielestä jo vahtia pihan muita lapsia, siis pienempiään ihan itse? ainaki jos on tyttö, pitää 7veen jo vahtiamuita lapsia, joille onpihassa jutellut. vieraita kakaroita.

taitaa ap:n kaverin esikoinen olla poika? heitä paapotaan mutta tytöiltä vaaditaan ihan eri juttuja ja kllä, tottakai murrosikä tulee päälle aikaisemmin kun vaaditaan enemmän.

jos kaverin esikoinen olisi tyttö, hän vahtisi samalla pikkusiskonsa eikä heitä minnekän päiväkotiin tarvitsisi viedä. puhumattakaan että 8-vuotiaalle iltapäivähoitopaikkaa tai parin päivän takia hoitaja.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mun kaveri, tutustuttiin itseasiassa noin 13v sitten, kaverin ollessa silloin 17v, oli mulla lapsenvahtina, ja siitä se ystävyys sitten alkoi.

nyt kaveri on "jo" 30v ja kolmen lapsen äiti, jonka esikoinen, 8v tarvitsee perään katsojaa muutamana päivänä ennen ku koulut alkaa, ja sit iltapäivisin koulun jälkeen.

ja nyt lapsenvahtina on nää mun 17 ja 13v lapset.

tuleekohan noista kaverin lapsista sit joskus mun lastenlasten-vahteja :D

siis minkä ikäisenä oot saanut esikoisen?

Yhteistyössä