Opiskelu äitiyslomalla/hoitovapaalla, ideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piiku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piiku"

Vieras
Tilanne tämä: Mulla on vakituinen ihan kiva työpaikka josta nyt olen äitiyslomalla, laskettu aika ensi viikolla :). Ongelma on se, että nykyisen työpaikkani työajat ovat mahdottomat perheellemme jossa molemmat tekee vuorotyötä, perheessä siis on jo ennestään lapsia. Työnantajan kanssa en pysty työajoista sopimaan, yritetty on :/ Olen yrittänyt miettiä mitä voisin opiskella äitiyslomalla/mahdollisella hoitovapaalla. Jotain sellaista, jota pystyis suorittamaan mahdollisimman paljon etänä kotoa käsin. Koulutukseltani olen tällä hetkellä tradenomi. Kiitos kaikista ideoista etukäteen! :)

Mee yliopistolle, siellä voit tehdä paljonkin ilman läsnäolopakkoa. Mä oon opiskellu kauppatieteitä täyspäiväisesti koko äitiysloman ja hoitovapaalla oon ollu muutaman kuukauden nyt... Mulla on paljon tentattavia kursseja (esim. kauppaoikeutta ) ja riittää kun on läsnä tentissä :D

Katso avoimen yliopiston tarjontaa. Siellä on paljon paikkakunnasta riippumattomia opintoja. Olen itse opiskellut siellä ja kaikki opinnot tentit mukaanlukien olen suorittanut kotoa käsin. Ainoastaan kirjastossa käynnit kirjoja lainaamassa ovat vaatineet kotoa poistumista :)

Mites ammattikorkeakoulun monimuotokoulutus? Silloin koulua vain viikonloppuisin ja paljon etätöitä. Tai siis ei niitä nyt niin paljon ole, mutta siis suurin osa hommista etänä.

Yhteistyössä