opiskelija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kihlajaislahja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kihlajaislahja?

Vieras
Onko OK, jos vien kihlajaiskahveille mennessäni vain ruusukimpun tai kaksi näyttävempää kukkaa sekä kortin?

Oon opiskelija ja kuun loppuun on tasan 37 euroa jäljellä, enkä viitsisi ottaa pikavippiä ihan vaan sen takia, että voisin ostaa heille jonkun lahjan :(

Yksi vaihtoehto on tietenkin keksiä joku tekosyy, että en mene ollenkaan paikalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25490866:
Aika erikoinen otsikko...

Tietysti voisit paketoida vaikkapa kaksi rakkausmuumimukia tai samantyylisiä sellofaaniin. Maksaa tyyliin saman verran kuin kukkakimppu.

Juu, otsikko ja lähettäjä menivät vanhasta muistista päin...

Kiitos vinkistä, mä vaan tiedän, että muumimukit eivät ole heidän mieleensä.

Öööö no todennäköisesti mä veisinkin "vain" kukkia olin köyhä tai upporikas. Mun mielestä oikein sopiva vieminen. Ehkä ostaisin jonkun pullon lisäksi, mutta voisin hyvinkin mennä vain kukankin kanssa.
Me saatiin kukkia ja äidiltä joku lahja, en muista mitä, mutta sekin tuntui jotenkin erikoiselta. :D

[QUOTE="Opiskelija";25490897]Juu, otsikko ja lähettäjä menivät vanhasta muistista päin...

Kiitos vinkistä, mä vaan tiedän, että muumimukit eivät ole heidän mieleensä.[/QUOTE]

No ihan sama mitä mukeja, ostat vaikka vihreän mukin miehelle ja vaaleanpunaisen naiselle:

https://stockmann.com/p/fi/Casa-Sto...ea/26114/11413/11392/11393/11410?itemId=26115

https://stockmann.com/p/fi/Casa-Sto...lk/14524/11413/11392/11393/11410?itemId=14525

Ne käärit sellofaaniin, laitat nauhaa ja vaikka stockan tarran, kortti kylkeen niin se on siinä.

Mieluummin kauniita kukkia kuin jotain mukeja tai koriste-esineitä, joita kihlaparilla voi olla jo komerot täynnä. Kukat kestää aikansa ja niiden kuihduttua muistoksi jää kuitenkin kortti.

Mä en edes tiennyt että on tapana viedä joku lahja kihlajaiskahveille. Olin tosi yllättynyt kun joltain saatiin jotain pyyhkeitä tms, mun mielestä ei missään tapauksessa olis tarvinnut. Ja läheskään kaikilta ei saatu edes kukkia tai korttia, enkä osannut niitäkään kaivata.

Muutenkin mun mielestä ystävä tajuaa kyllä, että sulla on joku syy kun et lahjan kanssa tule. Tai kuten mun tapauksessa olis käynyt, tajuaa et en olis ees tullut ajatelleeksi et jotain olis pitänyt viedä :)

Kukat riittää hyvin siis mun mielestä!

Tällä pariskunnalla on jo kerättynä astiat ja muut kodin tarpeelliset vempaimet ja muut...

Ehkä vien edullisen skumpan, kaksi ruusua ja kortin? Jos se riittäisi, niin ei tarvitsisi stressata koko viikkoa, että mitä hittoa mä teen :)

[QUOTE="opiskelija";25491154]Tällä pariskunnalla on jo kerättynä astiat ja muut kodin tarpeelliset vempaimet ja muut...[/QUOTE]

So what? Annat pari kuppia lisää, ja näin olet kantanut osaltasi kortesi kekoon kunnollisesta lahjasta. Näin yksinkertaista. Pari ruusua on aika typerä lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25491198:
So what? Annat pari kuppia lisää, ja näin olet kantanut osaltasi kortesi kekoon kunnollisesta lahjasta. Näin yksinkertaista. Pari ruusua on aika typerä lahja.

Tarpeettomat, kaappiin jäävät kupit ne vasta typerä lahja ovatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25491198:

Ja paskat. Kiva saada sadas kahvikuppi sinne ylitäyteen hyllyyn tai vääränvärinen hedelmäkulho. Turhaa krääsää on turha roudata.

Kukat ovat kauniita. Ei kihlajaislahjan tarvitse olla sen kummempi. Skumppapullokin oiva lahja.