Opiskelevia äitejä?

Haen opiskelevia äitejä tänne, kertomaan arjen pyörittämisestä ja läksyjen tekemisen hankaluudesta, vertaistukea olisi mukava saada. Ei ole väliä, missä opiskelet tai kuinka vanha olet, pääasia olisi, että olet äiti joka opiskelee tällä hetkellä.

Opiskelen itse lukiossa ja olen vajaa 2-vuotiaan pojan äiti. Perheeseen kuuluu myös pojan isä :) Mulla on takana 2,5 vuotta lähihoitajaopintoja ja tällä hetkellä on menossa toinen vuosi lukiossa. Eli kirjoittamaan "pääsen" 2015 keväällä. Ammattikoulu jäi pakosti kesken pojan syntymän takia.
 
Heippa!
Mulla onkin tästä kivasti kokemusta. Eli mulla 3 lasta. Lh-opinnot aloitin kun vanhin oli 2 ja nuorempi 11kk. Kolmatta aloin odottaa viimeisen vuoden alussa, oma kouluni venyi vain muutamalla kuukaudella (tein viimeisen työharjoittelun syksyllä, mies jäi koti-isäksi siksi aikaa). Olihan se arjen pyörittäminen aikamoista. Läksyt + kokeisiin lukemisen tein yleensä vasta kun lapset olivat menneet nukkumaan, silloin oli paljon rauhallisempaa. Mutta ei siitä näköjään mitää traumoja jäänyt, kun lähdin uudestaa opiskelemaan, aloitin nyt syksyllä sairaanhoitajaopiinot
 

Yhteistyössä