Ä
Äippä&Muksut 07&08
Vieras
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja. Nuoremman vanhempainvapaata on jäljellä reilu kuukausi ja olen päättänyt jäädä vielä hoitovapaalle ainakin siksi aikaa että kuopus on vuoden ikäinen. Kämppä on liian kallis (uusi on kyllä jo hakusessa) syksyvaatteita pitäisi muksuille hankkia ja penniä saa venyttää jo nyt saatikka sitten hoitovapaalla... Mutta sellaistahan se on! Aina on jotain keksitty! 
Mulla olisi työ mihin palata, mutta lasten myötä olen ikäänkuin tajunnut ettei toimistotyö ole mua varten ja haluaisinkin lähteä opiskelemaan! Näinä aikoina pitää tietysti pitää kiinni siitä mitä on, mutta haluaisin kysellä näin alustavasti miten opiskelevat yh:t tulevat toimeen? Lasten päivähoito on vissiin opiskelijalle ilmaista, mutta mitä tukia saatte ja kuinka niillä eletään?
Mulla olisi työ mihin palata, mutta lasten myötä olen ikäänkuin tajunnut ettei toimistotyö ole mua varten ja haluaisinkin lähteä opiskelemaan! Näinä aikoina pitää tietysti pitää kiinni siitä mitä on, mutta haluaisin kysellä näin alustavasti miten opiskelevat yh:t tulevat toimeen? Lasten päivähoito on vissiin opiskelijalle ilmaista, mutta mitä tukia saatte ja kuinka niillä eletään?