Opiskelevat äidit

jaa vähän venähtänyt... :LOL: mun kohdalla ei voi sanoa ihan niin... olen aloittanut yliopistolla 1994 syksyllä... ja lopettanut aktiivisen opiskelun keväällä 2000.. ja nyt sain kandin paperit haettua tänä keväänä.. ei puutu maisterista ku auskultointi ja loppugradu, se on siis puolikkaana koneella aloitettuna, jossen sitten vaihda kokonaa aihetta johonkin opetusjuttuun.. eli vähänkö on viivästyneet, ja viivästyvät vielä pari vuotta =) ei paljon kyllä paina mua, hyvin on näinkin pärjätty, välillä töissä, välillä opiskelua, välillä lasten kanssa kotona =) nyt tällä hetkellä työtön ja opiskelut keskeytyksissä =)
 
Naapurin tyttö
Minulla taitaa olla niin päin että opinnot viivyttävät lasten tekoa. Tai yksi lapsi on jo, mutta toista tekisi mieli, mutta ei "viitsi" kun on opinnot mukavasti alussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Onko teillä lasten teko viivyttänyt opintoja? Itellä vähän venähtänyt opinnot ja pitäis vissiin ottaa itteä niskasta kii ja ottaa loppukiri oppinnoissa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan =)
ihan sama tilanne.nyt parin viikon päästä menen kouluun ja jäljellä olis noin 12 opintoviikkoa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Onko teillä lasten teko viivyttänyt opintoja? Itellä vähän venähtänyt opinnot ja pitäis vissiin ottaa itteä niskasta kii ja ottaa loppukiri oppinnoissa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan =)
ihan sama tilanne.nyt parin viikon päästä menen kouluun ja jäljellä olis noin 12 opintoviikkoa :/
No sullon vaan noin vähän mut multa puuttuu 50 ovarii plus lopputyö :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Onko teillä lasten teko viivyttänyt opintoja? Itellä vähän venähtänyt opinnot ja pitäis vissiin ottaa itteä niskasta kii ja ottaa loppukiri oppinnoissa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan =)
ihan sama tilanne.nyt parin viikon päästä menen kouluun ja jäljellä olis noin 12 opintoviikkoa :/
No sullon vaan noin vähän mut multa puuttuu 50 ovarii plus lopputyö :(
no vähän ja vähän...kaikki ihanat aineet jäljellä kuten enkku,ruotsi,matikka,fysiikka jne. ja täällä kans lopputyö tekemättä.opiskelut aloitin vuonna 2001.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Onko teillä lasten teko viivyttänyt opintoja? Itellä vähän venähtänyt opinnot ja pitäis vissiin ottaa itteä niskasta kii ja ottaa loppukiri oppinnoissa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan =)
ihan sama tilanne.nyt parin viikon päästä menen kouluun ja jäljellä olis noin 12 opintoviikkoa :/
No sullon vaan noin vähän mut multa puuttuu 50 ovarii plus lopputyö :(
no vähän ja vähän...kaikki ihanat aineet jäljellä kuten enkku,ruotsi,matikka,fysiikka jne. ja täällä kans lopputyö tekemättä.opiskelut aloitin vuonna 2001.
No mä oon alottanu 2002

 
Mun esikoinen oli 4-vuotias päiväkotilainen, kun aloitin AMK:ssa. Kävin sitä jonkin aikaa, ja aloin odottaa suunnitellusti kakkosta. Jäin toisesta sitten kolmen vuoden ajaksi kotiin. Syksyllä nyt sitten oli tarkoitus jatkaa AMK-opinnot loppuun... mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Joten aloitan sitten yliopistossa, eli vuosien työ edessä. Mutta ei harmita; isompi menee tokalle ja pienempi täyttää syyskuussa kolme, joten voin sen jo just ja just viedä päiväkotiin (vaikka onkin niiiin pieni äidin muru vielä :saint: )

Eli en osaa sanoa, mikä on viivyttänyt mitäkin, mutta näin siis meillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja musta vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:
Missä opiskelette? Itse teknillisessä yliopistossa Treella
Mä opiskelen lääketiedettä edelleen.
mä opiskelen biotieteitä, mutta lääkistä kohden kans mennään ku keritään :D

No pitänee tuosta mun lääketieteen opiskelusta sanoa se tosiasia, että olen edelleen kirjoilla yliopistolla, vuodesta -93 kun pääsin lääkikseen. Opintoviikkoja ei ole kasassa juuri mitään, mutta sitekästi ne mua siellä kirjoilla pitää näköjään. Eli en aio opiskella enempää, olen jo muussa ammatissa. Piti nyt vaan vähän lyöttäytyä tähän opiskelijaketjuun. ;)
 
Lilli Lemmikki
ajallaan sain tradenomin paperit. 4 vuotta meni ja en ees valmistunu vikana meidän luokasta :D lapsi tuli välissä mut koko ajan suorittelin kursseja ja kävin koulussa aina ku mahdollista. tenttiviikko oli 3vkoa synnytyksen jälkeen ja kaikki meni yllättäen sillon vielä läpi.
 

Yhteistyössä