T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis ottaa mitä? Veroja vai? Jos veroja, niin 10%
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis ottaa mitä? Veroja vai? Jos veroja, niin 10%
Automaattisesti ottaa kela sen 20% kaikista tuistaan ellei oo toimittanut muutosverokorttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis ottaa mitä? Veroja vai? Jos veroja, niin 10%
Automaattisesti ottaa kela sen 20% kaikista tuistaan ellei oo toimittanut muutosverokorttia.
Opintotuesta menee 10%. Näin on ollut vuosia ja on edelleen. En mä sinne mitään muutosverokorttia ole vienyt.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis ottaa mitä? Veroja vai? Jos veroja, niin 10%
Opintotuesta menee 10%. Näin on ollut vuosia ja on edelleen. En mä sinne mitään muutosverokorttia ole vienyt.
eipä tosiaan mee...ainakaan täällä...Kaikista tuista otetaan vähintään 20% veroja... sori!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis ottaa mitä? Veroja vai? Jos veroja, niin 10%
eipä tosiaan mee...ainakaan täällä...Kaikista tuista otetaan vähintään 20% veroja... sori!!!!