opinnäytetyö apuja!! jookos? johdannosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa

Vieras
itse työ käsittelee eläinkaupassa työskentelyä työhaarjoittelijan näkökulmasta= kaikki työtehtävät kirjattatuna ylös(eläinten hoito tehtävät ja muut).

ja mä en ertakaikkisesti vaan saa päähän että miten lukija johdatellaan tähän aiheeseen.

ja sitten mitä tulee opinnäytetyön tavoitteeseen että mihin sillä pyritään yms. niin tasan siihen että saan sen edes välttävästi läpi ja paperit käteen! mutta en mä sitä voi tohon kirjoittaa =(

Opinnäytetyössä lukija johdatellaan aiheeseen silleen, että kerrot mistä aiot kirjoittaa. Voit sanoa, että tavoitteena on _esitellä_ eläinkaupan työskentelyä työharjoittelijan näkökulmasta, ja että tavoitteena _kuvata_ mahdollisimman perusteellisesti ja monipuolisesti eläinkaupan työtehtäviä ja vastuualueita. Ja kerrot, että se on vaativaa hommaa, koska eri eläimiä on paljon (voit vaikka luetella) ja niitä kaikkia pitää hoitaa eri tavalla, ja eläinten hoitamisen lisäksi on paljon muitakin vastuullisia työtehtäviä.

Olen joskus aiemminkin vastannut sun kysymyksiin ja muistan kun mietit lukujen järjestystä, toivottavasti näistäkin on apua. :)

kiitos lissu: niin oletkin. uskon kyllä että on apua! :) ,tässä kun on laskettuun aikaan muutama kk jäljellä niin jotenkin kummasti päässä pyörii ihan muut ajatukset kuin tylsä kouluhomma. mutta pakko tehdä. (niin ja kerrottakoon että tästä työstä puuttuu enään johdanto ja pohdinta sitten se on kansissa) :)

muille periaatteessa eläintenhoitajaksi.

ja hän joka kyseli mitä ajan takaa niin juuri sitä mihin lissu vastasi. että miten johdatan lukijan aiheeseen joka käsittelee eläinkaupassa työskentelyä.