Opetus: Älä tee lasta, jos mies ei oikeasti halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Jos vauva on saanut alkunsa "petoksella" niin en ihmettele että luottamus kärsii :/
...tai ainakin jos ehkäisyasia ei oo ollut selvä molemmille osapuolille niin jotain ongelmiahan kommunikoinnin suhteen on täytynyt olla?

Siis ei se vauva saanut alkuunsa petoksella, ei se nainen tahallaan jättänyt kertomatta ettei ole ehkäisyä käytössä. ja olisi sen miehenkin pitänyt musta varmistaa asia.

Miten voi vahingossa jättää kertomatta ettei syö enää pillereitä ja toinen luulee että se syö?
Ei mee jakeluun mulle.
kyllä meillä ainakin on selvät sävelet koska niitä pillereitä syödään ja koskaei, ilman että miehen tarvii asiaa multa tarkistella vähän väliä.
Emmä lähtis kumpaakaan erityisesti puolustamaan tossa jutussa.

Ja joo ehkä toi "petos" on liian kova sana, ei vaan tullut äkkiä muuta mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No hyvä että vihdoin ja viimein oppi. Kyllä se pitää miehenkin nähdä vaivaa ehkäisystä. Kun ajattelee mitä kaikkea nainen käy läpi lastenteossa niin yksi vasektomia on hyttysenpieru siinä touhussa.

Joo kyllä näin on. Jos vaimo sanoo käyttävänsä ehkäsyä, niin kyllähän se on miehen asia siinä vaiheessa huolehtia ehkäsystä!

Ja jos mies sanoo käyneensä vasektomiassa, niin kyllähän se on naisen asia siinä vaiheessa syödä pillereitä jos ei lapsia halua!

Niin prkl. Ihan naurettava ajatus että puolisoon pitäisi voida luottaa!

Not.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mun mielestä myös mies, jolla lapsiluku ehdottomasti täys, vois aivan hyvin käydä pätkimässä piuhansa.mitä järkee syötättää sit naisella pillereitä tms vuosia ja pelätä just tämänkaltaisia ylläreitä?

Jospa pitää sitä liian lopullisena?
Mies kun voi mainiosti vielä 7-kymppisenä siittää uudelle 2-kymppiselle vaimolleen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oli eri ehkäisy ensin.

Ensin, ennen mitä? Ennen sitä kun ei ollu ehkäsyä ollenkaan? Ja miehen ois kertomatta pitäny tietää että se "eri ehkäsy" on vaihtunu " ei ehkäsyyn"?

Ennen ku gyne käski vaihtaa. Ei vaan nainen ehtinyt hakea niitä pillereitä, kun oli vahinko jo käynyt.

Ennen ku gyne käski vaihtaa. Ei vaan nainen ehtinyt hakea niitä pillereitä, kun oli vahinko jo käynyt.
Niin joo! Se gyne käski lopettaa ehdottomasti edellisen ehkäsyn, ja piti naista panttivankina kuukauden eikä päästäny apteekkin ennen kun vahinko oli käyny?

Ja miehen olis PITÄNY TIETÄÄ kertomattakin, mitä se gyne sano. Hei oma moka, mitäs ei ollu mukana siellä gynellä. Eihän sitä miehelle ois tarvinnu kertoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
ne ei kuulemma kuulu avioliittoon

Täh?! :o Ei kuulu kortsut avioliittoon! :o Eihän kaikki voi käyttää hormonaalisia ehkäisyjä joten voi joutua käyttämään kortsuja.

Miks ei oo olemassa sellasta olankohautus hymiöö, sellanen mikä levittäs käsiään samalla.

Ihan samaa mäkin tässä mietin, et mitä jos ei löydy selllasia pillereitä jotka sopis mulle. Tää taitaa olla jotain miesten logikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Jospa pitää sitä liian lopullisena?
Mies kun voi mainiosti vielä 7-kymppisenä siittää uudelle 2-kymppiselle vaimolleen :kieh:
Naiset saa haaveilla iltatähdestä, vaikkei juuri nyt lasta haluiskaan, mutta miesten pitää pistää kerrasta poikki ilman mitään harkintamahdollisuutta?

Mun mielestä kans mies on idiootti kun ei menny vasektomiaan jos hällä lapsiluku täynnä. Kyllä perkele mies voi sen verran nähdä ehkäisyn suhteen vaivaa.

Nimenomaan.
Mutta iiiik kun pelottaa.
Naiset ei valita vaikka käyvät synnytykset ja kaikenmaailman kammottavat alapää-ronkinnat läpi lisääntymisasioihin liittyen.. miessukupuolelle pelkkä kondomin käyttökin voi olla jo niin kauhean traumaattinen kokemus. Saati vasektomia.
Helvetin vellihousut. :kieh:

Naiset saa haaveilla iltatähdestä, vaikkei juuri nyt lasta haluiskaan, mutta miesten pitää pistää kerrasta poikki ilman mitään harkintamahdollisuutta?
Tätä ihmettelen minäkin. Jos mies ai halua nyt eikä lähivuosina lasta, sitten ei saa haluta enää ikinä? Nainen taas saa venkslata asian kanssa ja muuttaa mieltään siihen asti, kun ylipäätään kykenee lisääntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Mut määpä tein vaik exä ei olisi halunnut.Eipä olis edes sitä yhtä lasta ellei exä olisi suostunut pitkin hampain.

Onko tuossa jotain ylpeilemistä, että vastoin toisen tahtoa teit hänelle lapsen?
Eipä ihme että olette exiä. Sinä et ainakaan kunnioittanut häntä yhtään.

Mun mielestä kans mies on idiootti kun ei menny vasektomiaan jos hällä lapsiluku täynnä. Kyllä perkele mies voi sen verran nähdä ehkäisyn suhteen vaivaa.

Nyt sille on tehty vasektomia. Tilasi ajan heti, kun kuuli vauvan olevan tulossa. :laugh:

Mikset itse mennyt sterilisaatioon? Piuhat klipseillä kiinni vaan.
Miksi juuri miehen piti mennä??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Mut määpä tein vaik exä ei olisi halunnut.Eipä olis edes sitä yhtä lasta ellei exä olisi suostunut pitkin hampain.

Onko tuossa jotain ylpeilemistä, että vastoin toisen tahtoa teit hänelle lapsen?
Eipä ihme että olette exiä. Sinä et ainakaan kunnioittanut häntä yhtään.

Hmm, meinaatko että Diamond Dust salakavalasti lypsi mieheltään sperman, tämän pannessa vastaan ja kiljuessa apua..
sitten juoksutti sen mieheltä salassa kohtuunsa?

Mä en kyllä voi ymmärtää heitä, jotka eivät keskustele miehen kanssa ehkäisystä niin kauan, että kunnollinen selvyys tulee. Tämä on siis mun mielipide. Ja molemmissa on silloin vikaa jos noin käy kun ap kertoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hmm, meinaatko että Diamond Dust salakavalasti lypsi mieheltään sperman, tämän pannessa vastaan ja kiljuessa apua..
sitten juoksutti sen mieheltä salassa kohtuunsa?
Meinaan että en haluais olla lapsi, jonka tekemiseen isä on suostunut että saisi äidin nalkutuksen loppumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
Meinaan että en haluais olla lapsi, jonka tekemiseen isä on suostunut että saisi äidin nalkutuksen loppumaan.

No kuka tässä nyt kenenkään lapsi haluaisi olla, jos asiaa oikein aletaan ajattelemaan.
Mutta sielu valitsee vanhempansa tuolla jossain, tai sille osotetaan ketkä vanhemmat se saa.. en muista.

Alkuperäinen kirjoittaja NOt:
No hyvä että vihdoin ja viimein oppi. Kyllä se pitää miehenkin nähdä vaivaa ehkäisystä. Kun ajattelee mitä kaikkea nainen käy läpi lastenteossa niin yksi vasektomia on hyttysenpieru siinä touhussa.

Joo kyllä näin on. Jos vaimo sanoo käyttävänsä ehkäsyä, niin kyllähän se on miehen asia siinä vaiheessa huolehtia ehkäsystä!

Ja jos mies sanoo käyneensä vasektomiassa, niin kyllähän se on naisen asia siinä vaiheessa syödä pillereitä jos ei lapsia halua!

Niin prkl. Ihan naurettava ajatus että puolisoon pitäisi voida luottaa!

Not.

Siis mun on pakko peesata. En tosiaankaan ymmärrä tuollaista suhdetta, ettei toisen sanaan voi luottaa. Ihan oikeasti. Mikä parisuhde se sellainen on? Me ainakin miehen kanssa puhumme noista ehkäisyasioista, kumpikin on AINA selvillä siitä, missä ehkäisyn suhteen mennään. Milloin olen syönyt pillereitä, milloin on ollut kuparikierukka, milloin mies on käyttänyt kortsua jne. Välillä, kun lapsi ei todellakaan olisi ollut tervetullut, käytimme tuplaehkäisyä (pillerit + kortsu). Nyt meillä on kolme lasta ja mies kävi piuhojen katkaisussa, sillä lapsilukumme on täynnä ja mies sanoi, että hän haluaa nyt tehdä osansa ehkäisyn suhteen, kun se tähänastisen 11 vuoden yhteistaipaleemme aikana on ollut lähinnä minun harteillani.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tätä ihmettelen minäkin. Jos mies ai halua nyt eikä lähivuosina lasta, sitten ei saa haluta enää ikinä? Nainen taas saa venkslata asian kanssa ja muuttaa mieltään siihen asti, kun ylipäätään kykenee lisääntymään.

Niin mutta aina jos se vahinko käy niin mies ei ehdottomasti ole ikinä enää halunnut lapsia ja siksi on sitten parisuhde ihan perseellään. Miksi silloin ei voi käydä laittamassa putkia poikki, jos ehdottomasti ei ikinä enää halua lapsia? Puolin ja toisin siis.

Saahan niihin miehenkin elimiin jotkut klipsit,, ei sen "hedelmättömyyden" siis ole pakko olla lopullista.
Vai olenko ihan hakoteillä?

Entäs miesten e-pillerit, koska ne oikein tulee markkinoille, kun onhan ne jo keksittykin.
(Ei koskaan, jos on miehistä kiinni).

saatte oikasta jos oon väärässä, mut eikös miehet voi myös "purkaa solmunsa", eli ei olis välttis lopullinen ratkaisu.ja voihan spermaa varastoida jne. naisella se käsittääkseni on sit just kerrasta poikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Opetus: miehet on idiootteja edelleen.
Jos ei tiedä ruiskutellessaan naisen sisään, miten siinä ennenpitkää käy (oli ehkäisyjä tai ei), niin on se hemmetin kumma... näinä valistuksen kulta-aikoina.
Peesi tähän. Mä olen omalle pojalleni koittanut miltei lekan kanssa takoa kalloon, että vaikka olisi oltu yhdessä 50 vuotta, niin ehkäisyssä ei saa koskaan luottaa naisen sanaan.

:D Heh.. mä muistan sun tosiaan sanoneen noin jo aiemminkin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras nyt:

Niin mutta aina jos se vahinko käy niin mies ei ehdottomasti ole ikinä enää halunnut lapsia ja siksi on sitten parisuhde ihan perseellään. Miksi silloin ei voi käydä laittamassa putkia poikki, jos ehdottomasti ei ikinä enää halua lapsia? Puolin ja toisin siis.

No mun mies on jonossa vasektomiaan. Kun hänellä kanta on ehdoton ei kysymykseen haluaako lisää lapsia. :D

Yhteistyössä