V "vieras" Vieras 02.09.2013 #1 Siinähän se kysymys tulikin. Enemmänkin saa kertoa, jos täältä moista kummajaista löytyy.
V "vieras" Vieras 02.09.2013 #2 No en romanttisessa tai eroottisessa mielessä. Lahjakkaisiin tai muuten läheisiin oppilaisiin voi kyllä tuntea voimakastakin kiintymystä.
No en romanttisessa tai eroottisessa mielessä. Lahjakkaisiin tai muuten läheisiin oppilaisiin voi kyllä tuntea voimakastakin kiintymystä.
M "mami" Vieras 02.09.2013 #3 Peesi tuolle kiintymykselle. Monesta olen tykännyt tosi paljon ihmisinä. (Ja muutamasta tosi vähän ) Erotiikkaa, romantiikkaa - ei. Ei vaikka oppilaat olleet välillä ihan saman ikäisiäkin. Ei vaan kuulu asiaan.
Peesi tuolle kiintymykselle. Monesta olen tykännyt tosi paljon ihmisinä. (Ja muutamasta tosi vähän ) Erotiikkaa, romantiikkaa - ei. Ei vaikka oppilaat olleet välillä ihan saman ikäisiäkin. Ei vaan kuulu asiaan.
Ä äikänope Vieras 02.09.2013 #4 Ei, en ole ihastunut tai ollut muutenkaan romanttisesti mielessä kiinnostunut oppilaasta. Olisi kyllä sairastakin, koska opetan yläkoulussa. Kiinnyn kyllä monesti oppilaisiin - niihin hankaliin ja jääräpäisiinkin.
Ei, en ole ihastunut tai ollut muutenkaan romanttisesti mielessä kiinnostunut oppilaasta. Olisi kyllä sairastakin, koska opetan yläkoulussa. Kiinnyn kyllä monesti oppilaisiin - niihin hankaliin ja jääräpäisiinkin.
purjosipuli Aktiivinen jäsen 21.04.2013 3 517 4 38 Jyväskylä 02.09.2013 #5 Mmm, olin naimisissa opettajani kanssa. Ei toiminut.