OPeille vinkki=Uskokaa mitä reissareihin kirjotetaan??

Ewi
ITte laittanu poika-tytön reissariin jo ennen isän päivää= EI saa kirjottaa isän päivä korttiin isälle--------->>MEIdän perheessä ei käytetä noin tunteellisia ilmaisuja= Itteni mielestä kuvottavaa. Nyt huomasin sit että poika tyttö oli piilottanu tavaroittensa sekaan joulu kortin missä luki äidille..... AAttelin ihan kiva idea------->>MUtta turhaan nähnyt vaivan NO eipä oo sitte jouluna turhan iso järkytys jos ton käteensä saa.->ni sit jouluna virallisesti??=lisään
 
vieras
Siis miksi minä en tajua tuosta mitään? Liian tunteellista? Poika tyttö? Eikö äiti tiedä, että kumpaa sukupuolta lapsi on? Ja miksi lapsi on nähnyt turhaan vaivan, jos joulukortissa lukee "äidille"?
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi minä en tajua tuosta mitään? Liian tunteellista? Poika tyttö? Eikö äiti tiedä, että kumpaa sukupuolta lapsi on? Ja miksi lapsi on nähnyt turhaan vaivan, jos joulukortissa lukee "äidille"?
TIedän että tätä on vaikea käsittää---->>ITtelleni tulee vaan oksetus reaktio tässä asiassa?? SAma jos pikku pää alkaa jakelee märkiä pusujaan?? POika tyttö on ihan tyttö kyllä?? Pää asia nyt kuitenkin= ETTä vois arvostaa tällästä pientä toivetta opettajakin?? IHan etu nimi on yleensä tapana kortteihin laittaa....näin ymmärrän jos et ymmärrä??
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No, on varmaan ope sun viestin lukenut. Mutta jos ulosantisi on ollut sinnekin noin loistavaa, ope ei vaan yksinkertaisesti ole ymmärtänyt siitä sanaakaan.
LUUlen että on ymmäränyt= ITTe kirjotan tavu viivoilla eka luokkalaisen reissariin---->>Luulen eka luokan ope osaa tavu viivoilla es lukea??=EN oo ennen aatellu ope ei osais lukea??
 
++
toisaalta mahtanee lapsistasi tuntua tosi kaameelle jos tommossii kirjottelet reissariin ja jakelet tietoa myös koululle,huh millanen vanhempi.kamalaa mutta teidän perheessä ei läheisyyttä taideta ymmärtää ollenkaan.hirvee tunne muksullas kun joutuu piilottelemaan joulukorttia kun ei sitä sulle voikkaan antaa
 

Yhteistyössä