Opamox ja vieroitusoireet?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Onko teillä kokemuksia kauanko tämä kestää?

Olen aika ärtynyt ja koen että on aikas kovat oireet siinä mielessä että "tekee mieli" jotain. Pahaa jatkuva hengenahdistus, pakkoajatukset, stressi. Millaisia oireita teillä oli?
 
*
Bentsojen vieroitusoireet voi olla aika ikäviä, että kannattaisi ehkä melkein konsultoida lääkäriä tuossa lopettamisasiassa. Vähennä hitaasti ja pieni annos kerrallaan. Esim. 2-3 viikon välein pienennä annostusta.
 
mulla
oli sellaista tuskaista ahdistusta, pelkotiloja, vainoharhoja, hermostuneisuutta, äkkipikaisuutta, raivokohtauksia, vapinaa, huimausta, unettomuutta..ym.

Lopetin ne aina hitaasti, laskien annosta pikkuhiljaa. Esim 3 pv-2 pv-2 pv-1,5 pv-1,5-1 pv-1 pv-1 pv-3/4 pv-3/4 pv-3/4 pv-1/2 pv...jne välillä saattoi joutua ottamaan enemmän, mutta jatkoin, kunnes olin "valmis" tiputtamaan.
 
"vieras"
Mä oon kuullut, että bentsojen lopettaminen saattaa kestää jopa vuosia, vaikkei olis saataa nappia päivässä vetänytkään. Toisilla vaan viekkarit on niin pahoja...
 
"harmaana"
[QUOTE="vieras";22094850]Mä oon kuullut, että bentsojen lopettaminen saattaa kestää jopa vuosia, vaikkei olis saataa nappia päivässä vetänytkään. Toisilla vaan viekkarit on niin pahoja...[/QUOTE]

:(
 
"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja miettii myös;22100749:
millaisia oireita sul on? mä käytän kanssa noita lääkkeitä.niin ja kauan oot käyttänyt?
Sydän tykyttää, epätodellinen olo, huimaa, pakkoajatukset ja hengenahdistusta.

Niitä söin puol vuotta.
 

Yhteistyössä