Op:ssa vika, ja olen luvannut maksaa laskuja!

  • Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
[QUOTE="ttt";22146914]Paitsi että kun kitiset siitä täällä, siitä tulee kaikkien ongelma.
Ja kello on vasta puol 11. Joku tolkku tossa valituksessa.[/QUOTE]

Ajattele, kitisen täällä siitä, kun ei ole rahoja tullut ja on tärkeä lasku joka menee käräjäoikeuteen jos ei tule rahoja ja en voi maksaa. Minä sentään sen verran olen huolellinen, että haluaisin nyt vain maksaa tuon laskun jotta se ei mene sinne käräjäoikeuteen...
 
T. taas
Soitin osuuspankkiin ja eivät itsekään oikeen tienneet, milloin vika saadaan korjattua, mutta luki jonkun tiedotteen mulle, missä sanottiin, jotta aamupäivän aikaan pitäisi rahojen tulla. Ja sanoi, jotta tänään kuitenkin.
 
"alkup."
[QUOTE="mie";22146931]Iltalehden sivuilla luki vaan et eläkkeet on maksamatta, että ilmeisesti alottaja on eläkeläinen...[/QUOTE]

No en ole eläkeläinen kylläkään. Ja miehen työpaikalla kukaan muukaan ei ole saanut tiliä. Ja eivät ole eläkeläisiä, kun töissä ovat...
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";22146985]saako otto automaateista nostetuu rahaa?[/QUOTE]

En tiedä, mietin itsekin samaa! Jos vain mies ei olis töissä, niin lähtisin käymään konttorissa ja maksaisin sieltä suoraan! Mutta kun miehellä auto ja kyseisen pankin konttori viereisellä paikkakunnalla jonne matkaa 25 kilsaa. Mieskin vasta tulee neljän pintaan, joten pankki menee jo kiinni ja vielä kun lähdet sinne ajamaan, niin ei kyllä ehdi... :(
 
"alkup."
[QUOTE="mä";22147028]Mikset voi maksaa sitä laskau miehen tililtä ja maksaa sit sille takas, kun en rahat tulee?[/QUOTE]

No koska meillä on yhteinen tili, ja se yhteinen tili on op.
 
"vieras"
[QUOTE="alkup";22146997]En tiedä, mietin itsekin samaa! Jos vain mies ei olis töissä, niin lähtisin käymään konttorissa ja maksaisin sieltä suoraan! Mutta kun miehellä auto ja kyseisen pankin konttori viereisellä paikkakunnalla jonne matkaa 25 kilsaa. Mieskin vasta tulee neljän pintaan, joten pankki menee jo kiinni ja vielä kun lähdet sinne ajamaan, niin ei kyllä ehdi... :([/QUOTE]

Ei se auta sinne pankkiin mennä, yhtälailla se pankkissa näyttää tilin saldoksi saman minkä verkosta näet! Kun vika on OP:ssä maksujenvastaanottamisessa, niin rahat näkyy tilillä sitten kun vika on korjattu.

Onneksi et oo lähteny ajamaan puoltatuntia pankkiin, vitutus vois olla vielä suurempi!
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";22147067]Ei se auta sinne pankkiin mennä, yhtälailla se pankkissa näyttää tilin saldoksi saman minkä verkosta näet! Kun vika on OP:ssä maksujenvastaanottamisessa, niin rahat näkyy tilillä sitten kun vika on korjattu.

Onneksi et oo lähteny ajamaan puoltatuntia pankkiin, vitutus vois olla vielä suurempi![/QUOTE]

Aa, totta muuten! Hyvä, että sanoit. Paitsi ei mulla olis edes ollu autoa millä lähteä...
 
"alkup."
[QUOTE="mä";22147089]Kyse on pienestä summasta ja teillä ei kummallakaan oo yhtään rahaa? Kannatasko miettiä miten elää...[/QUOTE]

Joillaki nyt vaan prkl sattuu olemaan tiukkaa! Minkä sille mahtaa?! Koko ajan tässä yritetään tehdä asian eteen jotain ja maksaa laskut ajallaan. Aina ei vain ole rahaa, vaikka haluais. Luuletko, että ollaan ainoat joilla on tiukkaa ja eletään kädestä suuhun ja kaikki rahat menee aina ennenku uusi tili tulee!
 
"mä"
Kyllä mäkin olen ollut työttmänä ja asuin yksin eli jouduin maksamaan kaikki kulut itse ja en todellakaan saanut mitään muita rahoja kun päivärahan. Sain vielä karenssin joten rahan tulo katkesi vähäksi aikaa. Silti yhtään laskau ei mennyt edes perintään ja aina oli ruokaa varaa ostaa. Mun mielestä se on kyllä itsestä kiinni miten rahansa käyttää...
 
"alkup"
[QUOTE="mä";22147127]Kyllä mäkin olen ollut työttmänä ja asuin yksin eli jouduin maksamaan kaikki kulut itse ja en todellakaan saanut mitään muita rahoja kun päivärahan. Sain vielä karenssin joten rahan tulo katkesi vähäksi aikaa. Silti yhtään laskau ei mennyt edes perintään ja aina oli ruokaa varaa ostaa. Mun mielestä se on kyllä itsestä kiinni miten rahansa käyttää...[/QUOTE]

No, mitäs sitten jos autoon sattuu tulemaan monen sadan euron remontti, joka on pakko tehdä tai ei tule autosta kalua, ja että pääsee sillä ajamaan töihin (mies siis kulkee 40 kilsaa suuntaansa töihin joka päivä eikä julkiset kulje täällä maalla) niin siinä sattuu tulemaan sellainen vaihe että pakko korjata ja sitten eletään vähän tiukemmin.!
 

Yhteistyössä