V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi on yksi kilpailijatar vähemmänIhan söpö mutta varmasti aika laimea seksin suhteen. Tuon näköiseltä mieheltä ei tipu muuta kuin kuivaa vanilijaseksiä. Yökk
The body shopin voiteet olivat suosittuja yhteen aikaan ihan syystä..Mikä on vaniljaseksi? Pitäisikö olla sitten kuumaa chiliseksiä, chili kyllä polttelee genitaaleja...
![]()
Eiks seksin pidä olla aina väkivallatonta.The body shopin voiteet olivat suosittuja yhteen aikaan ihan syystä..
Vaniljaseksi on seksiä ilman väkivaltaa (bdsm)
Samaa mieltä, kiimaa ja himoa pitää olla mutta ei väkivaltaa.Eiks seksin pidä olla aina väkivallatonta.
Anyway, en ymmärrä kaikkia riimu-ja mattopiiskaihmisiä.
Nii. Tai multa puuttuu aivoista joku SM-lokero.Samaa mieltä, kiimaa ja himoa pitää olla mutta ei väkivaltaa.
Vanilijaseksillä viitataan yleensä tylsään, laimeaan seksiin.Mikä on vaniljaseksi? Pitäisikö olla sitten kuumaa chiliseksiä, chili kyllä polttelee genitaaleja...
![]()
Mä en ihmettelisi vaan soittaisin poliisit paikalle.Nii. Tai multa puuttuu aivoista joku SM-lokero.
Jos mun mies vetelis piiskalla mua tänä iltana pyllylle ja tunkis mulle suukapulan, niin ihmettelisin vaan että mikä sitä nyt vaivaa. Ja se sattuis.
Lupaatko? Jos ympärysmitta ei ylitä 8 cm niin OlliiiiiH... Soita mulleNiin kai se on mistä tykkää. Tuosta "miehestä" voi kyllä uskoa vanillaa riittävän. Se panee sua hempeästi karvattomalla, vauvanpehmeällä iholla varustetulla pippelillään, joka on vuorattu liukkarilla. Sitten se hymyilee sulle pannessaan sua lähetyssaarnaajassa. Vähän väliä se kysyy "eihän vaan satu?" ja parin minuutin kuluttua se ehdottaa asennon vaihtamista, koska "ettei vaan sun jalat puudu".
No mut kaikki tykkää mistä tykkää![]()
Lupaatko? Jos ympärysmitta ei ylitä 8 cm niin OlliiiiiH... Soita mulle![]()
En ole kiinnostunut naisen näköisistä miehistä.