No siehän hurjaks oot ruvennut kun tähän aikaan valvot. =)Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Toistaiseksi...
Jos täällä pysyy näin hiljasena, niin pitkä aika sulle tulee..Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Joo, tuntuu olevan.
Mä en saa unta ennen kuin mies on kotona, eli 1,5h vielä menee varmaankin valvoessa.. :xmas:
Tuollahan ne koisii. Ukko töissä, nii saa olla omassa rauhassa...Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:No siehän hurjaks oot ruvennut kun tähän aikaan valvot. =)Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Toistaiseksi...
Mitäs sinne? Onko mukulat kotosalla vai hoidossa?
Ehkäpä mies löytää mut kuorsaamassa kuola poskella tästä koneelta..Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Jos täällä pysyy näin hiljasena, niin pitkä aika sulle tulee..Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Joo, tuntuu olevan.
Mä en saa unta ennen kuin mies on kotona, eli 1,5h vielä menee varmaankin valvoessa.. :xmas:
Nyt tarttee kyl tarjota ei oota, ku tuo mies asens tähän jonkuu uuden käyttiksen ja ei oo viel kaikki ohjelmii laitellu... Kyllähän se mesekin varmaan tuol jossain on, mut mä en kyl osaa sit ettii. :ashamed: *Terkuin tietokone nero* :snotty: ...Sähköpostiakin mä kaipailen...Lupas tuo mies laittaa huomenna ne kondiksee.Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Saatko Texasi sen mesen päälle?