Ootteko te tilannu Ellokselta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glenn

Aktiivinen jäsen
03.09.2010
2 922
1
36
Mie en oo koskaan, mutta nyt aattelin että jos tilais.

Mikä siinä olis kätevin maksutapa? Lasku vaiko se tili vaihtoehto?

Onko ne vaatteet millasia mitoitukselta? Tiukkamitta, väljää kokoa?

Ne koot riippuu ihan vaatteesta. Jotkut vaatteet vastaa mitoitusta, jotkut ovat isompia ja jotkut taas tiukempia. Kannattaa lukea tuotteesta annetut kommentit. Ite olen tiliasiakas. Loppusummaan tulee 1,95€ korkoa. Tiliä voi lyhentää erilaisissa summissa. Ite maksan aina kerralla.

Olen huomannut et värit aina matsaa kuvien väreihin. Viimeksi keltaiset kengät olivatkin luonnossa enemmän vihertävät.

Ite tilaan laskulla.

Minusta mitoitus on aika väljä, mutta niillä on monta eri tuotemerkkiä ja se voi vaihdella paljon niiden välillä ja jopa merkkien sisällä. Lastenvaatteet yleensä reiluja kooltaan.

Olen tilannut, jostain syystä koskaan en oo saanu sitä kohtaa toimimaan missä sais laskua anottua joten olen aina joutunut ottaa postiennakolla joka on veemäistä kun sitten niitä rahoja saa ootella pitkän aikaan et saa takas..

Mitoitus tosiaankin vaihtelee merkin mukaan..Kokeilemalla selviää, mut yleensä se on aika liki totuutta ollut ja suosittelen kans lukee niitä kokemuksia niistä..

Olen tilannut laskulle. Laskulta maksut siirtyvät automaattisesti tilille jos laskua ei voisikaan maksaa kerralla kokonaan tai jää odottamaan palautettavien vaatteiden miinustamista laskun loppusummasta.

Mielestäni mitoitus on niukempi kuin perusvaatekauppojen (h&m, lindex, kappahl) vastaavissa kooissa. Kannattaa tilata ensimmäisellä kerralla omaa kokoa ja yhtä suurempi (tai tietysti jos liikkuu siellä kokotaulukon alarajoilla niin yhtä pienempi, luulisin että juuri nämä reunakoot eli pienimmät ja suurimmat vaihtelevat eniten) ja palauttaa sitten toinen. Palautus on kätevää ja ilmaista.

Tilille ostaessa olen joskus huomannut laskutettavan korkoa myös palautetusta tuotteesta. En tiedä sitten ovatko korjanneet tämän. En jaksanut laiskuuttani pikkusummasta valittaa, mutta periaatetasolla korpesi isosti.

En ole tilannut sen jälkeen, kun olisi pitänyt ruveta paketit hakemaan Valintaladon kassalta.
Vaatteet jotka ei ole jotain kalliimpaa merkkiä, ovat ihan sikahuonolaatuisia. En myöskään sen takia tilaa enää.

Yhteistyössä