ootteko syöneet raskaana---

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi helv.. just luin että siinä oikeen pakkauksen kyljessä luki että EI RASKAANA OLEVILLE EIKÄ IMETTÄVILLE!!!! hyvä minä.. on tommonen vihree paketti..

No jos nyt kertoisit mitä niissä on? Monessa pakkauksessa lukee automaattisesti noin koska niitä ei ole erikseen tutkittu raskaanaolevilla tai imettävillä. Että jos nyt kertoisit mitä ne sisältää...?

Nopeasti netistä selailtuna en näe yhtään syytä kieltää sitä raskaana olevilta tai imettäviltä naisilta. Siinä on ne probiootit ja sit siinä on prebiootteja mutta noilla sivuilla ei mainita, että niissä olis mitään muuta ihmeellistä. Eli mä varmaan söisin niitä, pakkausselosteen luettuani.

Mistä te noita sitte ostatte?

Asiantunteva luontaistuotekaupan myyjä osaa valita sopivat tuotteet, samaten apteekissa neuvotaan, monessa apteekissa on ihan samoja tuotteita kuin luontaistuotekaupoissa, että sikäli asenteet alkaa muuttua ja lt tuotteetkin 'tunnustetaan'.

Toki löytyy tuotteita jotka on täyttä huuhaata, sellaisia jotka ovat vaaraksi raskaanaoleville tms- SEKÄ apteekista että luontaistuotekaupasta.....

Sokokselta ostin kun oli niin halpoja.. Ja just itselleni ajattelin, kun Kreikkaan olemme lähdössä ja ajattelin syödä noita viikon ennen matkaa, matkalla ja viikon vielä kotiin palattua.

voi helv.. just luin että siinä oikeen pakkauksen kyljessä luki että EI RASKAANA OLEVILLE EIKÄ IMETTÄVILLE!!!! hyvä minä.. on tommonen vihree paketti..

Syy selvis tuohonki, katsoin väärää pakettia (Tri Tolosen tuote oli kuitenki) mut siinä maitohappobakt. lootassa ei siis lukenutkaan noin... *aamu-sekoilua*
Mutta mulla ei oo siihen kuitenkaan mitään erillistä lappua, missä lukis tarkemmat ohjeet.
Ostin noi jostain netistä muutes

Syy selvis tuohonki, katsoin väärää pakettia (Tri Tolosen tuote oli kuitenki) mut siinä maitohappobakt. lootassa ei siis lukenutkaan noin... *aamu-sekoilua*
Mutta mulla ei oo siihen kuitenkaan mitään erillistä lappua, missä lukis tarkemmat ohjeet.
Ostin noi jostain netistä muutes

nii ja ei edes oo v**** vihree paketti :D