R
r
Vieras
--ollessa Tri Tolosen maitohappobakteereja ? turvallisia? en löytänyt mitään lappusta, jossa ois sanottu saako syödä niitä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi helv.. just luin että siinä oikeen pakkauksen kyljessä luki että EI RASKAANA OLEVILLE EIKÄ IMETTÄVILLE!!!! hyvä minä.. on tommonen vihree paketti..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi helv.. just luin että siinä oikeen pakkauksen kyljessä luki että EI RASKAANA OLEVILLE EIKÄ IMETTÄVILLE!!!! hyvä minä.. on tommonen vihree paketti..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi helv.. just luin että siinä oikeen pakkauksen kyljessä luki että EI RASKAANA OLEVILLE EIKÄ IMETTÄVILLE!!!! hyvä minä.. on tommonen vihree paketti..
Syy selvis tuohonki, katsoin väärää pakettia (Tri Tolosen tuote oli kuitenki) mut siinä maitohappobakt. lootassa ei siis lukenutkaan noin... *aamu-sekoilua*
Mutta mulla ei oo siihen kuitenkaan mitään erillistä lappua, missä lukis tarkemmat ohjeet.
Ostin noi jostain netistä muutes