Ootteko panneet naapurinne kans ?

Fleur de la Cour
Mun naapureina asuu kyllä miehiä paljonkin, tuolla takavasemmalla asuu perhe jonka mies häärii aina pihahommissa mutten tunne sitä hyvin, hieman rähjäinen olio.. vastapäätä asuu mukava pariskunta, mies lainailee meiltä aina työkaluja, mut aika sellanen tavallinen on, viistosti vastapäätä asuu perhe jossa on isoääninen mies, hiukan kauempana mut kuitenkin lähellä asuu nykyjään poikamies kun vaimonsa otti ja lähti.. toiseen suuntaan hiukan kauempana asuu perhe jonka miehen jalat näkyy aina auton alta mutta harvemmin miestä itseään, lisäksi niillä on kauheeta meteliä pitävä susikoira.. mut täytyypä myöntää että mitään seksuaalisesti hämmentävää ei ole kenenkään kohdalla tullut mieleen. Minulla on tämän naapuruston vetävin mies! :heart:
 
vieras
Olen ja useasti, joskus silloin villeinä sinkku-vuosina. Siis aina saman naapurin, en sentään kenen tahansa :D
Hän asui alakerrassa ja minä ylimmässä, sieltä tulla hipsi pimeässä aina kun avokkinsa silmä vältti. Sitä en vieläkään tajua ettei jääty kiinni kertaakaan. Täytyy olla erittäin typerä ämmä jos menee läpi selitys että on baarista tulossa aamuyöllä ja kengät on kuitenkin olleet koko yön eteisessä... :)
 

Yhteistyössä