ootteko ottaneet lapsia pois kerhoista possun takia?

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
mietin nyt ku se leviää ku kulovalkea, et ottaisin noi lapset pois kerhosta esim 2-3 vkon ajan et kerkiivät saamaan sen rokotteen, poika saa sen ensi viikolla ja tyttö parin viikon päästä. Huolettaa hirveesti :ashamed:
kun kumminkaan siellä ei ole mikään pakko käydä.

meillä vanhempi lapsi saa todnäk tällä viikolla rokotteen, aiotaan vältellä pari viikkoa perhekerhoja ja kahviloita, lasta en myöskään ota kauppaan mukaan. Muutama viikko elämästä on kuitenkin lyhyt aika.

en mä ota eskaria pois eskarista.
tuntuu et tällä palstalla tuo sikainf elää omaa elämäänsä ja täällä sitä tuleekin mietittyä, mutta ei sitten tuolla IRL niinkään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tuntuu et tällä palstalla tuo sikainf elää omaa elämäänsä ja täällä sitä tuleekin mietittyä, mutta ei sitten tuolla IRL niinkään :ashamed:

tarkoitin tällaisia ns vapaaehtoisia kerhoja, panikoinko mä nyt ihan turhaan :ashamed:

Me käydään ainoastaan muskarissa ja ajattelin jos pari viikkoa jätettäisiin väliin. Tällä viikolla on täällä todettu ensimmäiset tartunnat, joten nyt se leviää sitten täällä varmaan aika pikavauhtia.
Siellä kun ei tosissaan ole pakko käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

tarkoitin tällaisia ns vapaaehtoisia kerhoja, panikoinko mä nyt ihan turhaan :ashamed:

vapaaehtoinen se eskarikin on.
mutta tietty jokainen tekee omat valintansa. minen jaksa panikoida.

Ei oteta, meillä tosin jo muut lapset on koululaisia joten tartunta tulee koulun kautta viimeistään jos ja kun on tullakseen, koulusta kun ei oikein pois voi olla pitkään =)

Meilläpäin ei ole tiettävästi vielä yhtään tartuntaa, sit luultavasti jätetään kerhot väliin jos ja kun niitä alkaa tulla. Toinen hyvä syy on tämä viimeistään joulukuussa syntyvä uusi ihmisen taimi jonka vuoksi saapi isoveli kyllä kituutella ihan vaan kotosalla pahimman yli.

Yhteistyössä