Ei olla oltu kaksin lasten syntymän jälkeen missään, ei yhtään yötä erossa lapsista. Isoin täyttää kohta 10. Yksin olen ollut kyllä työmatkoilla useinkin öitä, samoin mieheni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen lapsia ehdittiin kyllä olemaan kaksistaan reissussa ja kotona, seurusteltiin 14 vuotta ennen ensimmäistä lasta ja reissattiin ihan tarpeeksi, ettei ole ollut tarvetta lapsia hoitoon laittaa pidemmäksi ajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen lapsia ehdittiin kyllä olemaan kaksistaan reissussa ja kotona, seurusteltiin 14 vuotta ennen ensimmäistä lasta ja reissattiin ihan tarpeeksi, ettei ole ollut tarvetta lapsia hoitoon laittaa pidemmäksi ajaksi.
Mä en itse oikein ymmärrä tätä.
Ennen lapsia kerettiin, eikä enään ole tarvetta.
Mulla ainakin on vielä lapsienkin jälkeen tarvetta olla mieheni kanssa kahdestaan, ehkä jopa suurempikin tarve kun se kahdenkeskinen aika ei enään ole joka päiväistä. Ei se parisuhteen hoitaminen lapsiin lopu, siittä se vasta alkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen lapsia ehdittiin kyllä olemaan kaksistaan reissussa ja kotona, seurusteltiin 14 vuotta ennen ensimmäistä lasta ja reissattiin ihan tarpeeksi, ettei ole ollut tarvetta lapsia hoitoon laittaa pidemmäksi ajaksi.
Mä en itse oikein ymmärrä tätä.
Ennen lapsia kerettiin, eikä enään ole tarvetta.
Mulla ainakin on vielä lapsienkin jälkeen tarvetta olla mieheni kanssa kahdestaan, ehkä jopa suurempikin tarve kun se kahdenkeskinen aika ei enään ole joka päiväistä. Ei se parisuhteen hoitaminen lapsiin lopu, siittä se vasta alkaa.
Moni priorisoi lasten kanssa olemista sen jälkeen kun on niitä tehnyt. Aikansa kutakin ensin kuherrellaan ja sitten keskitytään lasten hoitoon. Pian kun lapset kasvavat jää taas enemmän aikaa yhdessä olemiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Moni priorisoi lasten kanssa olemista sen jälkeen kun on niitä tehnyt. Aikansa kutakin ensin kuherrellaan ja sitten keskitytään lasten hoitoon. Pian kun lapset kasvavat jää taas enemmän aikaa yhdessä olemiseen.