[QUOTE="vieras";22257108]Katsoitko tuota jälleenmyyjälistaa? Onko joku isompi Prisma teidän lähellä? Toi ideaparkin prisma on niin pieni, että ei ehkä siks ollut siellä noita hienompia haalareita? Soita johonkin jälleenmyyjälle teidän lähelle ja kysy löytyykö.[/QUOTE]
Kannattaa kysyä suoraan Lasselta. Itse etsin yhtä Reiman haalaria ja lähimmät olisi löyneet useamman sadan kilometrin päästä. Jälleenmyyjät eivät ota kovinkaan kattavasti malliston haalareita valikoimiinsa.