ootteko nähny näitä lassien haalareita jossain?:)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oisin halunnut kans tuon tytölle. Katsoin jälleenmyyjäluettelosta meidän lähimmän ja eipä ainakaan Ideaparkin Prismassa ollut noita. Ihan vaan peruslassieta oli. Olin laiska, enkä jaksanut lähteä Tokmannille katsomaan ja ostin tuolta Prismasta peruslassiet lapsille.
 
Katsoitko tuota jälleenmyyjälistaa? Onko joku isompi Prisma teidän lähellä? Toi ideaparkin prisma on niin pieni, että ei ehkä siks ollut siellä noita hienompia haalareita? Soita johonkin jälleenmyyjälle teidän lähelle ja kysy löytyykö.
 
[QUOTE="vieras";22257108]Katsoitko tuota jälleenmyyjälistaa? Onko joku isompi Prisma teidän lähellä? Toi ideaparkin prisma on niin pieni, että ei ehkä siks ollut siellä noita hienompia haalareita? Soita johonkin jälleenmyyjälle teidän lähelle ja kysy löytyykö.[/QUOTE]

Kannattaa kysyä suoraan Lasselta. Itse etsin yhtä Reiman haalaria ja lähimmät olisi löyneet useamman sadan kilometrin päästä. Jälleenmyyjät eivät ota kovinkaan kattavasti malliston haalareita valikoimiinsa.
 

Yhteistyössä