Ootteko lukeneet tätä blogia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
l_bhuhhh.gif

Siis mua jotenkin pelottaa tuollaiset :D ja mietin aina että mitä tapahtuis jos omasta lapsesta tulisi tollanen "välimuoto". En ole vastaan ketään ja kaikki saa olla omanlaisiaan, mutta jotenkin pelottava tapaus silti...en ymmärrä :D

En ole lukenut. Huonolaatuisia kuvia. Ihmettelin missä yhteydessä tuo kundi on ystävystynyt Tukiaisten kanssa. Tyyli on tuollainen glam trash, hioisin sitä vielä. Mutta jos tarkoituksena on nyt kauhistella sitä, miten joku poika voi pukeutua naisten vaatteisiin ja olla feminiinen, niin jätän väliin.

Siis ootko numero 5 oikeesti tosissasi? Jos omasta lapsesta tulisi tollanen... HALOO! Oishan tuo sinun lapses silti. Sama ihana ihminen ku aina ennenkin, oma itensä. Eikös se juuri ole tärkeintä, olla oma itsensä, rehellisesti.

Tollasista perheistä tulee vissiin ne ihmiset, jotka pitää omaan perheeseen yhteyttä kaksi kertaa vuodessa ja silloinkin väkinäisesti ja pinnallisesti säästä keskustellen. Kun ei saa edes omalle perheelleen olla oma itsensä?

• Tykkää
Reactions: Micosa
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Enemmän minua "pelottavat" ihmiset, joilla on kauhea tarve tuomita kaikki muut, vähänkin itsestä erilaiset ihmiset. Minulle on aivan sama tykkääkö joku poika pukeutua feminiinisti ja meikata. En arvota ihmisiä ulkoisten seikkojen perusteella.

Ainut mikä minua ihmetyttää on (nuorten) ihmisten tarve tunkea julkisuuteen. Ihan kuin ei olisi olemassa, ellei naama ole ollut bb:ssa tai vähintään jossain vielä surkeammassa hommassa mukana?!?

Yhteistyössä