Ootteko kukaan nähneet/tiedättekö??

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Nyt kun talvi tulossa, niin tuossa tuli ajatus mieleen.
Lasten hattu asiassa kun on aina ainaki mulla ongelma. Se tavallinen kypärämyssy ei aina riitä, kun jää kaula/leuka vaille riittävää suojaa. Kaulahuini on ainakin meidän nuorimmilla ihan myrkkyä käyttää.
NIIN Nyt siihen asiaan:

Sellainen kypärämyssy, mikä olisi neulottu kauluri osa, tuohon leukaan asti, ja sitten yläosa kangasta. Ootteko nähneet tai onko teillä sellaisia??
Ja oiskohan tuo miten hankala ajatus toteuttaa? Siis itse tehtynä?

voit vaikka eihan tavallisesta vanhansta villapaidata (aikuisen) ottaa hihasta palasta ja ommella sen kiinni kypärämyssyyn. en ole moista hattua kyllä nähnyt. itse tykkään laittaa joko kaulus fleecen tai kaulurin. kypärämyssyn lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hannakan:
voit vaikka eihan tavallisesta vanhansta villapaidata (aikuisen) ottaa hihasta palasta ja ommella sen kiinni kypärämyssyyn. en ole moista hattua kyllä nähnyt. itse tykkään laittaa joko kaulus fleecen tai kaulurin. kypärämyssyn lisäksi.

Mites jos leikkaa hihasta, niin se leikkaus puoli, eikö se lähde purkautumaan? Päätelläänkö se tai jotain?
Ompelukoneen kanssa ollaan ihan "hyvissä väleissä" mut noi neule hommat ei luonnistu millään..

Buff-merkkinen arctic-versio . Moorroripyöräilijät esim käyttää kypärän alla. sellainen kangaspötkö vaan. alaosa fleeceä ja yläöosa ohuempaa kangasta, Siihen vaan pipo päälle

Yhteistyössä