Ootteko koskaan tavanneet miestä joka on lahna sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyhhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tavannut miehen joka oli erittäin aloitekyvytön sängyssä eli voisi puhua lahnasta. Seisokkia oli, mut hommien hoitaminen olis pitäny olla kokonaan naisen puolelta. Pari kertaa tavattii sen merkeissä ja sitte oli pakko todeta että ei oo mun juttu, aloitteellinen voin kyllä olla ja olen, mutta että jätkä vaan makais selällään ja et se pitäis aina riisuu ja sillee :x

Mä en tykkää että muhun kosketaan, joten mies on alistunut lahnaksi.

Mä siis olen aktiivinen ja ratsastan kiihkeästi, mutta en halua että mies koskettelee tai muuten osallistuu

Kyllä, joskus vuosia sitten tapailin erästä miestä, joka voi kai jonkinlaisena lahnana pitää. Tai ehkä enemminkin mies oli vain totaalisen tylsä sänkykumppani, sitä en sitten tiedä, oisko ajan kanssa seksi parantunut. Hänellä ei ollut minkäänlaista aloitekykyä seksiin, vaatteitaan ei saanut pois päältään, saati että ois mun vaatteita riisunu. Sen verran se sentään teki, että oli itse päällä, asentona siis lähetyssaarnaaja. Muuhun hänellä ei tainnut mielikuvitus riittää. Ja seksi oli sitten erittäin h_i_d_a_s_t_a. Pelkäs varmaan, että laukee nopeesti. Muutamia kertoja kiepautin sen sitten selälleen, että ois jotain vauhtia äijään tullu, mutta ei. Siinä se vaan makas täysin apaattisena. Aika nopeesti halut häviää itelläkin tollasen kumppanin kanssa, se tapailu loppui siis hyvin lyhyeen.

Jep. Just näitä aloitekyvyttömiä selälläänmakaajia. Osa on kyllä ryhdistäytynyt, kun on ensin näyttänyt et voi tää olla hei hauskaakin. Yhden kaverin kanssa päädyttiin kerran sänkyyn, ja sit aamulla krapulassa kinattiin siitä, kumpi on päällä, kun kumppakin panetti ja heikotti samaan aikaan. Herrasmies taipui sitten. Pidän "lahnautena" myös sitä, jos miehen aloitteesta seksi usen typistyy vain suihinotoksi, eikä siitä sit saa vastineeks edes mitään.
Yks eksä oli vaan laiska. Toisaalta huumorintaju oli niin khdillaan, että ei vituttanut. Vaikkei seksi mitään tajuntaa räjäyttävää ollutkaan, niin hauskaa oli aina sängyssäkin.

Joo, pari kertaa on tullut vastaan sellainen mies että välillä ois tehnyt mieli kokeilla onko pulssi vielä tallella. :D toisen ilmekään ei edes värähtänyt koko toimituksen aikana, enkä yhtään tiennyt tykkääkö hän vai oliko se paneminen vastenmielistä. Edes lauetessaan hän ei elehtinyt mitenkään, yks kaks vaan tarttui mua lantiosta, nosti päältään ja sanoi "kiitos". :D Mä puin päälleni ja lähdin, enkä enää ikinä tavannut moista ruumista. Toisenkin kanssa tapailu tyrehtyi ekan sänkykerran jälkeen...

Minä olen :eek:

Minäkin olen ikävä kyllä. Ulkonäön perusteella olisi voinut luulla että kovakin panomies, kalju lihaksikas vapaaottelija. Sängyssä heitti vaatteet päältä ja jäi odottelemaan palvelemista. Moni kakku päältä kaunis, ja monet monet ei-niin-atleettiset perusjampat on tästä oman elämänsä "alfasta" menneet taidoissa ohi. Ei menny jatkoon.

Minä olen :eek:
En mutta kaverin ex oli kuulema sängyssä niin laiska, että makas sängyssä selällään ja pyysi kaveria kaivamaan kortsut tyynyn alta esille ja pistämään paikalleen ja sitten vaan hyppäämään satulaan...ja ko. mies ei siis tehnyt mitään muuta koko aikana, kuin otti jossain vaiheessa vähän lantiosta kiinni:sick::sick:

En mutta kaverin ex oli kuulema sängyssä niin laiska, että makas sängyssä selällään ja pyysi kaveria kaivamaan kortsut tyynyn alta esille ja pistämään paikalleen ja sitten vaan hyppäämään satulaan...ja ko. mies ei siis tehnyt mitään muuta koko aikana, kuin otti jossain vaiheessa vähän lantiosta kiinni:sick::sick:
Jep, aina nainen päällä. Tylsää.. o_O

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä