Ootteko koskaan ehdottaneet seksiä ventovieraalle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja U-Kekkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

U-Kekkuli

Vieras
Taitaa olla niin, että mies se vielä yleensä tekee aloitteen. Ja harvemmin mieheltä silti hyväksytään suoria ehdotuksia. Pitää kierrellä ja kaarrella, että pääsee pesälle... jos sekään auttaa.

Viime viikonloppuna baarissa tuli ihan viehkeä nainen sanomaan mulle, että "haluutko panna mua". Menin ihan puihin. Mokasin tilanteen ja se meni ohi. Oli mimmi ilmeisesti munan tarpeessa kun noukki pikaiseen toisen miehen... En vaan osannut reagoida koska luulin, että on joku tsoukki tms..

Miten on naiset, onko tää yleistäkin? Itselle tosiaan ensimmäinen (ja pahoin pelkään että viimeinen) kerta.

Taitaa olla niin, että mies se vielä yleensä tekee aloitteen. Ja harvemmin mieheltä silti hyväksytään suoria ehdotuksia. Pitää kierrellä ja kaarrella, että pääsee pesälle... jos sekään auttaa.

Viime viikonloppuna baarissa tuli ihan viehkeä nainen sanomaan mulle, että "haluutko panna mua". Menin ihan puihin. Mokasin tilanteen ja se meni ohi. Oli mimmi ilmeisesti munan tarpeessa kun noukki pikaiseen toisen miehen... En vaan osannut reagoida koska luulin, että on joku tsoukki tms..

Miten on naiset, onko tää yleistäkin? Itselle tosiaan ensimmäinen (ja pahoin pelkään että viimeinen) kerta.

Se oli tsoukki. Ihan oikein tulkitsit.

Täysin ventovieraalle? Että olan takaa hyppäisin ehdottaa? No en.
Mutta ehtiihän sitä jo tutustua kun haetaan takit, kävellään kämpille/odotetaan taksia.

Nii ja voi luoja sentään.. kierrellä ja kaarrella ja kasteella. Milloin viimeks olet saanut seksiä? Sää voit vielä juhannuksenakin tulla tänne kirjottelee kun juttelit pikkujouluissa työkaverin kanssa, onkohan se kiinnostunut vai ei, pikkujoulujen jälkeen ollaan moikattu kahvilassa.

Jos olisit vastannut myöntävästi, niin seuraavaksi olisit varmaan kuullut hinnaston :barefoot:

Kyllä sitä 20 vuotta ja 20 kiloa sitten joskus tommosia ehdotuksia tuli. Jos siis ei lasketa huoria. Osa oli kyllä semmoisia, että mielluumin ei. Mutta kerran tuli baarissa yksi mimmi sanomaan, että haluuko joku panna mua perseeseen. No oli ihan viehättävä mimmi ja aluksi naureskeltiin. Noukin kuitenkin kyseisen naikkosen ja tulihan sitä porattua kaikkiin reikiin. Jotenkin sekasin se oli. Ilmeisesti mies oli pettänyt sitä ja seonnut...

En ole saanut kertaakaan suoraa ehdotusta, mutta kahdesti homma hoitui muuta kautta.
Kerran ravintolan baaritiskillä uppo-outo nainen halasi takaapäin ja kääntyessäni näin aivan sievän tapauksen edessäni. Aloitus johti parempaan tutustumiseen ja vietetttiinkin useampi vuosi yhdessä.
Toisen kerran istuin jätkäporukassa kapakassa ja ventovieras nainen lähestyi sivulta, käänsi pääni itseensä päin ja suuteli suulle, vieläpä erittäin hyvin.
Olihan se pyydettävä pöytään istumaan ja vietettävä yö yhdessä :-)
Joskus muutamia viikkoja myöhemmin törmäsimme taas jossakin ja tapaaminen johti noin vuoden kestäneeseen ongelmalliseen suhteeseen.
Ensiluokkainen rakastajatar ja hyvän näköinen, joskin alkoholisti jonka kanssa oli mahdotonta elää normaalia elämää.
Tulipahan yritettyä.

Yhteistyössä