ootteko kokeilleet kotipermanenttia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ollu aina jotenki käsitellyt hiukset(aina joku väri)ja oon silti laittanu kotona kiharat sillä mylady kotipermiksellä.ihan on hyväy tullu ja kampaaja serkku sano et ei ne yleensä mitään pahaa hiuksille tee..uskalsin siis kokeilla ja oikkeen olin tyytyväinen ja edullistaki tosiaan oli =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
mulla on ollu aina jotenki käsitellyt hiukset(aina joku väri)ja oon silti laittanu kotona kiharat sillä mylady kotipermiksellä.ihan on hyväy tullu ja kampaaja serkku sano et ei ne yleensä mitään pahaa hiuksille tee..uskalsin siis kokeilla ja oikkeen olin tyytyväinen ja edullistaki tosiaan oli =)

onko sulla koskaan ollut ihan vaaleita hiuksia? mietin et vois kyllä tummentaakin jos ei muuten oikein uskalla.. käyköhän tämä kotipermanentti sitten pidennyksille..?vai pitäisikö ottaa pidennykset pois?(varmaankin..) :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
mulla on ollu aina jotenki käsitellyt hiukset(aina joku väri)ja oon silti laittanu kotona kiharat sillä mylady kotipermiksellä.ihan on hyväy tullu ja kampaaja serkku sano et ei ne yleensä mitään pahaa hiuksille tee..uskalsin siis kokeilla ja oikkeen olin tyytyväinen ja edullistaki tosiaan oli =)

onko sulla koskaan ollut ihan vaaleita hiuksia? mietin et vois kyllä tummentaakin jos ei muuten oikein uskalla.. käyköhän tämä kotipermanentti sitten pidennyksille..?vai pitäisikö ottaa pidennykset pois?(varmaankin..) :snotty:

juu luulisin et pidennykset pitäis ottaa pois ja on ollu vaalennetut hiukset myös ja ainakaan mulla ei silti kuivattanu tukkaa.
 
ÄLÄ tee sitä!

se on mun neuvo

olipa kerran kaveri jolla pitkät ihanat luonnolliset hiukset. tuli kotipermanentti kimppuun ja joutui leikkaamaan pois kaiken paitsi 5 cm..
 
hiuksethan kasvaa takasin, siks vedän ihan tossa huomenissa ja saletisti jurripäissä (tekijä ja kohde) ehkä maailman näteimmän surffitukan :D ja jätän jäätävät viikset..
 

Yhteistyössä