Ootteko käyneet kattomassa leffan Suljettu saari?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen käynyt sen katsomassa ja mulla jäi siitä vaan niin jännä fiilis, se loppu oli jotenkin niin odottamaton. Miehen kanssa mietittiin, että tykättiinkö vai ei ja yön yli nukkumisen jälkeen kumpikin meistä oli tullut siihen tulokseen, että oli ihan jees leffa.
 
En suosittele, ellet tykkää semmosesta vähän psykedeelisestä meiningistä. Eli lopussa yhtään mikään ei ookaan niinkun alussa, ja kukaan ei ookaan se henkilö joksi luulit.

Ite en tykännyt.
 

Yhteistyössä