Ootteko käyttänyt Tigi:n shampoota ja hoitoainetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se vihreä on hirveetä! Se ainakin on tosi voimakkaan hajuista, mulla jäi loput käyttämättä. Ite käytän mieluummin esim. Lorealin kampaamotuotteita. Tigeissä on kyllä se hyvä puoli että jättipullo kestää tosi kauan, mutta sit toisaalta, jos ei satu tykkäämäänkään siitä niin menee iso pullo hukkaan.

Kattelin tuos Hairstoren sivulta ja siellä olis ne jättipullot "halvalla". Mietin vaan että mikä olis sitte paras värjätyille hiuksille? Oli vaan niin monenlaista (c=

Ja hyviä tuotteita. Siinä missä kaupan normishampoota tullee lutrattua, saa tuosta pumppupullosta helpommin sopivan määrän, ei lurahda. Ja pienempi määrä riittää. Isot pullot kestää miltei vuoden mulla (melko pitkä tukka). Ja ne jättipullot ostin tarjouksest 40 e.
Ei se vuoteen niin kallis oo, kun laskee monta kaupan peruspulloa menis, jotai 3 e ...

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko hyvänlaatuista? Hinta ainakin...

Ostin kerran shampoon ja hoitoaineen värjätyille hiuksile, mutta ovat niin hajustettuja, että päänahka ei kestänyt.

Tässäkö se nyt sitten olikin /c= Ittellä lähtee vielä niin mahdottomasti hiuksia, ettei viittis tuotakin että päänahka kärsii lisää...no voi hö

Ovat tosi hyviä ja isot pullot kestää ihan älyttömän kauan, melkein vuoden. Kertasatsauksella saa siis shampoon tosi pitkäksi aikaa.

Käytin noita shampoita ja hoitoaineita kolmisen vuotta, mutta raskauden jälkeen kävi niin, että noilla pestyäni hiukset on ihan luirut ja ohuen tuntuiset. Kampaaja sanoi, että voivat olla liian hoitavia. Tässä odottelen, että raskausaikainen tukka kasvaa ja leikataan pois, sitten voin varmaan taas alkaa käyttämään noita.

Ei se värjättyjen hiusten shampoo mielestäni mitenkään voimakkaasti tuoksu, tietty mihin on tottunut. Ei ärsyttänyt mulla päänahkaa, vaikka raskauden jälkeen sitä hetken käytinkin.

Mä käytän vain Tigin tuotteita. Bedhead-sarjassa on aika voimakkaat imelät (mutta ihanat :p ) tuoksut, mutta Tigin muissa sarjoissa esim. catwalk on hiukan "inhimillisemmät" tuoksut. Mutta toki niissäkin tuoksua on.

Täällä myös yksi Tigi-fani. Bedhead sarjaa on tullut testattua montaa eri laatua ja nyt käytössä Catwalk. Itse ainakin tilaan ulkomailta kaikki Tigin tuotteet, ovat paljon halvempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Täällä myös yksi Tigi-fani. Bedhead sarjaa on tullut testattua montaa eri laatua ja nyt käytössä Catwalk. Itse ainakin tilaan ulkomailta kaikki Tigin tuotteet, ovat paljon halvempia.

Kuinkas tää "onnistuu"? Maksu kuinka?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:

Mullakin on tuota Catwalkia ja tykkään. Viime vuonna ostin jouluks ja vielä on neljäsosa jäljellä ja tukkaa on olkapäihin saakka joten on tosi riittoisaa. Niin en kyl ihan joka päivä pese tukkaa.

Mä käyTIN. Eli mulla on 2 pinkkiä jättipulloa tuolla joilla ei ole mitään käyttöä. jostain syystä kun niillä hiukseni pesen, hiukset ovat pesun jälkeen rasvaisemmat kuin mitä ennen pesua :o

Siskoni (parturi-kampaaja) sanoi että näköjään nämä ovat mun hiuksille liian hoitavat joten pitää kokeilla jotain muuta merkkiä :/

Yhteistyössä