Ootteko käyneet ostamassa sittarista 3 pakettia pamperseja 25?:lla?

  • Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
en,vaikka onkin niin halpoja ni en tykkää niistä yhtään. Jos ois kympillä 3 pakettia,ni saattasin sortua :ashamed:
Musta ne on just parhaita :) Meidän cittarista oli vaan junior-koot loppu, mutta kyllä nuo 4+ taitaa vielä hyvin mahtua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
en,vaikka onkin niin halpoja ni en tykkää niistä yhtään. Jos ois kympillä 3 pakettia,ni saattasin sortua :ashamed:
Musta ne on just parhaita :) Meidän cittarista oli vaan junior-koot loppu, mutta kyllä nuo 4+ taitaa vielä hyvin mahtua.
niin no makuasioista ei voi kiistellä.
 
vieras
Joo mun veli haki ne mulle, kun täällä ei ole cittaria. Itse otin kaksi pakettia active fitejä ja yhden paketin housuvaippoja. Niistä tykkään, mutta ne tavallisen pampersit on ihan pyllystä.
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Voisin muuten mutta pampperssit on huonoja...Liberot on paljoooon parempia...Ainakin housuvaipat,teippivaipat on ehkä pampperssilla parempia.... :saint:
PEESI! kävin hakemassa satsin ja aivan JÄRKYTTÄVÄN HUONOJA OVAT, todella ohuita ja "tihkuvat läpi" jo yhden pissan jälkeen.. 1v2kk tyttö siis kysessä ja 4-koon teippivaipoista kysymys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm :
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniisti Erilainen:
Voisin muuten mutta pampperssit on huonoja...Liberot on paljoooon parempia...Ainakin housuvaipat,teippivaipat on ehkä pampperssilla parempia.... :saint:
PEESI! kävin hakemassa satsin ja aivan JÄRKYTTÄVÄN HUONOJA OVAT, todella ohuita ja "tihkuvat läpi" jo yhden pissan jälkeen.. 1v2kk tyttö siis kysessä ja 4-koon teippivaipoista kysymys.
Ootteko koittaneet Active fitejä myös? Minä tykkään niistä, normaalisti käytämme liberoita. Normit pampersit ei oo minusta hyviä. Pampersin housuvaipat on minusta istuvampia kuin Liberon, jotka nekin kyllä on hyviä.
 
Mäkin hain housuvaippoja. Teippivaipat on sitten Liberon. Tosin tällä viikolla neiti 1v 3 kk ollut kaikki kotonaoloajat ilman vaippaa, ja päivässä menny ehkä 2 vaippaa, niin johan noilla jonkun aikaa sitten ehkä vois pärjätä :)
 

Yhteistyössä