Ootteko huomannu et Lunatic on herkistynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
onkohan se tämä kevät vai mikä mut ihan niinku Lunatic menettää otettaan muiden ärsyttämisessä... mä olen huomannut et hän onkin herkkä :D :wave:
ei yhtään se Lunatic jota haukuttiin jokin aika sitten :whistle:

Miksi arvostella ketään ja kenekään kirjoituksia, ellei tämä tieten tahtoen joukkaa jotakuta? Kai tämän palstan tarkoitus kuitenkin on, että kukin saa kirjoittaa kuten itse haluaa. Tosin en ole "sillä silmällä" Lunaticia tai ketään muutakaan seurannut, että onko kirjoitustyyli ärsyttävä vai ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:26 Tämätyttö kirjoitti:
Miksi arvostella ketään ja kenekään kirjoituksia, ellei tämä tieten tahtoen joukkaa jotakuta? Kai tämän palstan tarkoitus kuitenkin on, että kukin saa kirjoittaa kuten itse haluaa. Tosin en ole "sillä silmällä" Lunaticia tai ketään muutakaan seurannut, että onko kirjoitustyyli ärsyttävä vai ei.
pitempään palstailleet ja Lunaticin kirjoitustyylin tuntevat varmaan tietävät mitä tarkoitan ;)
mun mielestä Lunatic on ihan jees, mukava väriläiskä tällä palstalla :D
mutta tosiaan viime aikoina kuin eri ihminen toisinaan :whistle:

Mä olen huomannut ainoastaan et eukko alkaa menettää otettaan. Jaksaa jauhaa vaan samoja vanhoja "vitsejään". Vähän enmmän odottaisin virtuaalipersoonalta jonka eelämäntehtävänä on vain ärsyttää. Zowie Bowie sentään osasi hommansa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:12 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mä olen huomannut ainoastaan et eukko alkaa menettää otettaan. Jaksaa jauhaa vaan samoja vanhoja "vitsejään". Vähän enmmän odottaisin virtuaalipersoonalta jonka eelämäntehtävänä on vain ärsyttää. Zowie Bowie sentään osasi hommansa :whistle:

zowie bowie on joku feikki ja jonkun mamman toinen persoona, Lunatic lienee ihan aito ihminen.
Mun mielest se on aina ollu herkkä. Mut viimeaikoin vähä ärhäkämpi kun aikoihin. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:21 selja-maari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:12 ilveskissanminttu kirjoitti:

zowie bowie on joku feikki ja jonkun mamman toinen persoona, Lunatic lienee ihan aito ihminen.
Mun mielest se on aina ollu herkkä. Mut viimeaikoin vähä ärhäkämpi kun aikoihin. =)

Mistä sä voit kenenkään aitoudesta tietää virtuaalimaailmassa. Yhtä hyvin Z B on aito, meinaan jonkun mamman veemäinen sivupersoona.
Lunaticista itse en ole herkkyytä nähnyt yhdessäkään hänen kirjoituksessaan. Ainoastaan sitä teinimeininkiä kun ollaan kaikkea vastaan. Jos joku pitää punaisesta niin L diggaa ainoastaan sinistä ;)

Yhteistyössä