Ootteko huomanneet saman tällä palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Jos jollakulla on ongelma, ihan sama mikä se on, niin käsketään lukea joku kirja. :D

Miksei voisi ehdottaa vaikkapa filminpätkää esim. youtubesta, mikä käsittelee kyseistä aihettta. Kuka "lälly" nyt enää 2000 luvulla lukee mitään kirjoja?! Tai siis luenhan mäkin, mut ei minua kiinnosta lukea mitään puisevaa tietokirjallisuutta, kun ylipäänsä kaikesta on tehty opetusmateriaalia filmien muodossa. :D

Ja mulla on varmasti joku keskittymis-/oppimishäiriö, mut saan enemmän irti visuaalisemmasta, kuin jostain tekstinpätkästä.
Joku ruokaohjekin onnistuu huomattavasti paremmin, jos joku näyttää tai ohjaa vierestä, kuin jostain ohjekirjasta. :)

[QUOTE="vieras";26105558]Enpä ole kertaakaan vielä törmännyt kehotukseen lukea kirjaa.[/QUOTE]
Esim. nyt näkyy tuossa etusivulla olevan topic, missä ap sanoo lapsensa kuulevan ääniä. Sitä kun selaa vähän alaspäin, niin siellä joku pätee kirjavinkkinsä kanssa.

Mitähän palstaa sä ap mahdat lukea? En mä ainakaan ole tuollaista täällä huomannut. Sen olen kyllä huomannut, että asia kuin asia niin kysyjä saa aina jossakin vaiheessa paskaa niskaa oikein kunnolla, tehdään ihmeellisiä oletuksia, kyseenalaistetaan vanhemmuus jne.

[QUOTE="vieras";26105583]Onko se pätemistä, jos on antaa hyvä kirjavinkki?[/QUOTE]

Niinpä.

Aika surullista, että on ap:n kaltaisia ihmisiä jotka haluavat ajaa alas perinteisen kirjan. Suosittelen ap:lle kirjojen lukemista, ihan vaikka jotakin hömppää koska lukeminen kannattaa aina. Enkä nyt tarkoita asioiden lukemista netistä.

On olemassa myös paljon lastenkasvatukseen liittyviä kirjoja jotka eivät ole tieteellisiä. Ne voivat olla ihan jonkun äidin kertomuksia lapsen vaikeuksista ja kuinka niistä selvittiin.

Yhteistyössä