Ootte te mammat kummallisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Ensin te riehuitte, että kyllä pitää naisen ymmärtää antaa jos on ensin antanut ymmärtää. Hirveä paasaus siitä, miten Manki ei tehnyt mitään väärää, kun kerran Sorella oli kerran antanut selviä eroottisia merkkejä.

Ja nyt kun Minna todellakin antaa eikä vain vihjaile, niin huudetaan pää punaisena miten kamalaa se on kun nainen harrastaa seksiä, usein ja vielä kehtaa nauttiakin siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ensin te riehuitte, että kyllä pitää naisen ymmärtää antaa jos on ensin antanut ymmärtää. Hirveä paasaus siitä, miten Manki ei tehnyt mitään väärää, kun kerran Sorella oli kerran antanut selviä eroottisia merkkejä.

Ja nyt kun Minna todellakin antaa eikä vain vihjaile, niin huudetaan pää punaisena miten kamalaa se on kun nainen harrastaa seksiä, usein ja vielä kehtaa nauttiakin siitä!

no, se paikka on kyllä täysin väärä. ajattele NYT.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No älä nyt, koita kestää muiden kommentit.

Sillä me ollaan niitä jotka ei niitä kestetä, ihme vaan että kaikki hyökkää sun kimppuun jos oot eri mieltä, se joka ei kestä olikaan? :whistle: :saint:

?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No älä nyt, koita kestää muiden kommentit.

Sillä me ollaan niitä jotka ei niitä kestetä, ihme vaan että kaikki hyökkää sun kimppuun jos oot eri mieltä, se joka ei kestä olikaan? :whistle: :saint:

?

Tarkoitan sitä että mulle tuossa toisessa ketjussa sanottiin suunnilleen niin että en kestä muiden mielipiteitä, ihan vaan sen takia kun satuin ilmaisemaan omani joka oli toisenlainen.

Lisäksi, suunnilleen kaikki hyppäs mun silmille siinä ketjussa, kun mä satuin vaan yhden viestin kirjoittamaan, että tais olla ihan toisinpäin se että ketkä ei kestä toisten mielipiteitä. ;)

Ap:ta tässä yritän varoitella, ettei leimaudu kestämättömäksi :D

PAIKKA! Siitä se kiikastaa. Seksistä saa ja pitää nauttia, sitä saa antaa niin paljon kuin haluaa (sikälimikäli sinkku tai muussa tapauksessa jos suhteen toinen puolikas haluaa myös) mutta ei nyt helkkari sentään televisiossa suurimman osan Suomen kansasta katsellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
PAIKKA! Siitä se kiikastaa. Seksistä saa ja pitää nauttia, sitä saa antaa niin paljon kuin haluaa (sikälimikäli sinkku tai muussa tapauksessa jos suhteen toinen puolikas haluaa myös) mutta ei nyt helkkari sentään televisiossa suurimman osan Suomen kansasta katsellessa.

No ei tuo munkaan mielestä ole mitenkään täysin normaalia, minnalta uskoisin että huomion hakua. En tiedä millainen "maine" on ulkomaailmassa.

Mutta miksi sitä pitää sitten katsoa, jos sitä pitää alkaa haukkumaan, esim. huoraksi tai toivoa että saa sukupuolitaudin. Mielestäni tälläisen ihmisen olisi parempi ollut pitää televisio kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
mutta ei nyt helkkari sentään televisiossa suurimman osan Suomen kansasta katsellessa.

Öhöm. Haluan edelleen huomauttaa, että tuo tapahtui yhden aikaan yöllä ja sitä pystyivät seuraamaan vain maksullisen palvelun ostaneet ihmiset. Se, että ne kuvat levitetään sen jälkeen iltapäivälehtiin, ei ole enää mun mielestä kenenkään muun kuin kiinnostuneen kansan palvomista.

Yhteistyössä