Oottako pärijänny?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Jaa, nyt voitaski tehdä vuoronvaihto, mä lähden nyt ryyppäämään....kirppikselle ei enää kerkeä :wave:

Mukavaa päivää, iltaa ja yötä!!!

Kas iltaa...mäkin tulin jo päkkk. Kaksi siideriä upposi naps ja kops. Sitten hain mäkkäristä evästä ja syötiin miehen kanssa kun lapset askarteli olkkarissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[

Kas iltaa...mäkin tulin jo päkkk. Kaksi siideriä upposi naps ja kops. Sitten hain mäkkäristä evästä ja syötiin miehen kanssa kun lapset askarteli olkkarissa :D

:D :D Ja mä kun ajattelin, että räkä poskella ryvet jossain ojassa, ja laulat "missä miehet ratsastaa" :D :D ;) ;)

Eheiiiiii....el mako ateriaa hiukan poskella korkeintaan :saint:
Meikäläinen osaa katos juopotella tyylillä :p

Nyt tekis ihan hirveesti jotain mieli mut ku ei tiedä et mitä. Hellu tuolla tunkee Hkplöötä ja ruisleipää mikroon, vei aika hyvin nälän tuo elmako :D

Ja eikä sit ole mikään romanttinen jude mitä tekee mieli, vaan joku salmiakki tyylinen juttu ;)

[
Eheiiiiii....el mako ateriaa hiukan poskella korkeintaan :saint:
Meikäläinen osaa katos juopotella tyylillä :p

Nyt tekis ihan hirveesti jotain mieli mut ku ei tiedä et mitä. Hellu tuolla tunkee Hkplöötä ja ruisleipää mikroon, vei aika hyvin nälän tuo elmako :D

Ja eikä sit ole mikään romanttinen jude mitä tekee mieli, vaan joku salmiakki tyylinen juttu ;)

Kuinkahan mäkin oppisin? :D Mä söin kebaasia tänään, :p

Hk on aina varma valinta.

Yhteistyössä