ootko tavannu palstalaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutamassa tapaamisessa ollu mukana ja lauantaina taas :D
Ei me nyt vanhoja tuttuja olla olevinaan, jutellaan mitä mieleen tulee... Ekana lähinnä ehkä kerrotaan perheistämme ja sitten se juttu lähtee rönsyilemään sinne sun tänne...

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
otatteko juttuihin mukaan ne hiljaisimmat, vai jääkö ne omilleen? vai eiks ne ees ilmesty

Tottakai otetaan juttuun mukaan kaikki... Mutta jotkuthan vaan on hiljasia vaikka kuinka yrittäs saada mukaan...
Lauantain tapaamiseen on nyt tulossa 13 palstalaista, osa on tuttuja ja osa ei... Eiköhän me kaikki saada juttuun mukaan... Viimestään sitten kun jatkot on :whistle: Tosin sinne ei kyl kaikki lähe mukaan...

Yhdessä miitissä olen ollut. Olin vähän ulkopuolinen, ihan eri-ikäinen ja silleen, mutta silti olen iloinen, että kävin.

Ei koluttu palsta-asioita ollenkaan, kunhan juteltiin niitä näitä, lähinnä lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
no ku itellä eessä ois niin pitää kysellä. Millasii tapaamisia teillä on, lapsien kanssa vai ilman?

Mä oon ollu aina sellasissa tapaamisissa missä ollaan ihan aikuisten kesken... Eli on käyty jossain syömässä ja sitten lähdetty jatkoille tai ei...

outo tavata livenä nettituttuja, kun koskaan tavannu. Mitä ihmettä minä niille puhun, uteleekohan ne minusta kaiken. Vai jättäiskö tuon mie:n tapaan väliin, kuiteski vaan nolo oon!

Palstailuvuosieni aikana olen tavannut varmaankin 20-30 entistä ja nykyistä palstalaista lasten kanssa ja ilman lapsia ja kahden kesken sekä isommassa porukassa. Kaikkien nikkejä en enää edes muista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Palstailuvuosieni aikana olen tavannut varmaankin 20-30 entistä ja nykyistä palstalaista lasten kanssa ja ilman lapsia ja kahden kesken sekä isommassa porukassa. Kaikkien nikkejä en enää edes muista :ashamed:

Juu samma häär...

Yhteistyössä