OOTKO KOSKAAN JOUTUNUT OLEMAAN POIS TÖISTÄ/KOULUSTA

  • Viestiketjun aloittaja SAIRASTAJA
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen joskus ennen lapsia. Nykyisin on käytössä sellainen ehkäisy, ettei menkoja juurikaan tule.
Lisään vielä, että mulla ei vuoto ollut mitään ihan mahdotonta, mutta kivut oli ihan hirvittävät. Ei tehonnu minkäänlaiset buranat sun muut.
 
SAIRASTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja JFA:
En tod. Töistä ois koko ajan joku pois jos menkkojen takia voisi jäädä kotiin....
MENKKOJAKIN ON KUULE ERILAISIA, EI MULLAKAAN AINA OLE TÄMMÖSTÄ ZUNAMIA. EN TOD SAISI JUOSTA VESSASSA NIIN USEIN KUIN JOUTUSIN, JA SILTI MENIS YLI VAIKKA VAIHTASIN SIDETTÄ PUOLEN TUNNIN VÄLEIN. EIKÄ TÄÄ ENÄÄ HUOMENNA VOI TÄLLASTA OLLA. TAHRISIN KAIKKI PAIKAT.
 
en ole eikä ole kukaan tuttunikaan
Alkuperäinen kirjoittaja SAIRASTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja JFA:
En tod. Töistä ois koko ajan joku pois jos menkkojen takia voisi jäädä kotiin....
MENKKOJAKIN ON KUULE ERILAISIA, EI MULLAKAAN AINA OLE TÄMMÖSTÄ ZUNAMIA. EN TOD SAISI JUOSTA VESSASSA NIIN USEIN KUIN JOUTUSIN, JA SILTI MENIS YLI VAIKKA VAIHTASIN SIDETTÄ PUOLEN TUNNIN VÄLEIN. EIKÄ TÄÄ ENÄÄ HUOMENNA VOI TÄLLASTA OLLA. TAHRISIN KAIKKI PAIKAT.


Ensinnäkin älä kirjoita isolla kun se tarkoittaa huutamista!

Ja toisekseen laita super tamppooni + yöside niin ei tule läpi ja vaihda 2 tunnin välein molemmat niin pärjäät kyllä. Ja en ole koskaan kuullu että kukaan olis menkkojen takia pois töistä :D meillä naurettais tommoselle asialle ;)
 
vieras
kerran jouduin lähteä kesken työpäivän.vuoto oli ihan järkyttävää ja kananmunan kokoisia hyytymiä täynnä.työasuna vielä valkoiset housut,niin ei kauhean kiva.2päivää olin pois.
hyytymien ja runsaan vuodon syy ei koskaan selvinnyt.keskenmenosta ei ollut kyse.
tuon yhden kerran jälkeen vuoto on ollut normaalia
 
SAIRASTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja en ole eikä ole kukaan tuttunikaan:
Ensinnäkin älä kirjoita isolla kun se tarkoittaa huutamista!

Ja toisekseen laita super tamppooni + yöside niin ei tule läpi ja vaihda 2 tunnin välein molemmat niin pärjäät kyllä. Ja en ole koskaan kuullu että kukaan olis menkkojen takia pois töistä :D meillä naurettais tommoselle asialle ;)

MÄ OLEN OPISKELIJA, EI MEE NYT MIKÄÄN TYÖPAIKKA VARARIKKOON VAIKKA VALUN KOTONA. HETI KUN NOUSEN TUOLISTA MULLA TULVAHTAA JA TULEE NOROT KINTUILLE.
EN ALA KÄYTTÄMÄÄN TAMPONIA, EI OO MUN JUTTU. SIDE EI PIDÄ KAHTA TUNTIA, JA MEILLÄ EI SAA RAMPATA NNEILLA VESKISS. SOTKISIN TUOLINIJA MULLA EI TOELLAKAAN OLE NYT UTENKAAN HYVÄ OL.
 

Yhteistyössä