Ööööö... mikä mun nänneille on tullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei pohtii syntyjä syviä, koska on liian väsynyt j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei pohtii syntyjä syviä, koska on liian väsynyt j

Vieras
:ashamed:

Kun tehän sen ihan varmasti tiiätte. :whistle: :D (viitaten siihen, että täällä tiedetään kaikki..)

Mulla on aina ollu ihan tunnottomat nännit. Aina naureskellu niitä naisia, jotka voi nauttia siitä, kun mies tekee nänneille jotain... Naureskellut siis siksi, et kun tuo oma alkuun jotain yritti, mä en tuntenut mitään.. :snotty:

Mut nyt yhtäkkiä viimeisen pari päivää ne tuntee jotain? Mistäs hitosta tää nyt tuulee, mistä sinne on yhtäkkiä jotain tuntohermoja kasvanut? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan:
Sun nännit kasvoi aikuiseksi ja alkoi nauttiin elämästään. Huomasivat oman tarkoituksensa tässä maailmassa..

Se oiski muuten hauskaa. :D

Tämä on vaan niin kummallista, kun tuntee paidan päällään... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
silloin nännit ainakin "herkistyy" kun on raskaana...

*mulla ei ole hymiötä, joka kuvaa mun ilmettä nyt*

Öööööö.... siis joo.... tota.... ööö. Siis joo.

Mahdollista... mut... niin. Tätä en muuten ajatellutkaan.

Hmm...

Eihän siinä mitään... :D Öh. Alku"järkytystä" lukuunottamatta. :D

Siis totta puhuen mä vähän epäilen semmottista tällä hetkellä muutenkin. Mut tätä en tajunnu kyl siihen yhdistää... Mut ois vielä kovin, kovin aikasta...

Miten aikasessa vaiheessa tämmönen vois tulla?

Tai siis teillä muilla? Kuin aikaseen? Mulla pitäs menkkojen alkaa ens viikolla (keskivaiheilla-loppuviikosta)... En osaa sanoa varmasti, kun ei ole mitään kellontarkkaa touhua...

Joo, tosi aikasin se tulee, ihan ekana, jo ennen kuin ehtii testiä ajatella ja mä sentään tein testin heti sinä pvnä kuin edes teoreettisesti oli mahdollista ja plussahan se oli (kovasti toivottu siis).

Alkuperäinen kirjoittaja Aavistelija jälleen:
Joo, tosi aikasin se tulee, ihan ekana, jo ennen kuin ehtii testiä ajatella ja mä sentään tein testin heti sinä pvnä kuin edes teoreettisesti oli mahdollista ja plussahan se oli (kovasti toivottu siis).

Tota tota... Mä epäilen, et jos näin kävi, tämä ois käynyt itsenäisyyspäivän tienoilla.... Milloin tän vois testata, voisko oikeesti jo näin aikaseen olla?

No ei varmaan testi näytä vielä plussaa, tai en ainakaan usko... Mutta voi mun mielestä ainakin jo kuitenkin olla sitä, implantaatiohan ois sitten kuitenkin näihin aikoihin ja siitä kai se alkaa sitten ne tuntemukset...

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Aavistelija taas:
Joo, ainakin mun nännit heräs eloon kun tulin raskaaksi...

Hyvin sanottu! :D
Näin täälläkin eikä ne vaipunu takas tuonelaan lapsen saannin jälkeen.. :whistle: *katsoo ylös ja kiittää :p *

Joo, ei täälläkään, mutta kun imetän vielä esikoista niin en sitten tiedä jatkoa, mutta jospa ois näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Aavistelija aktiivisena:
No ei varmaan testi näytä vielä plussaa, tai en ainakaan usko... Mutta voi mun mielestä ainakin jo kuitenkin olla sitä, implantaatiohan ois sitten kuitenkin näihin aikoihin ja siitä kai se alkaa sitten ne tuntemukset...

Voi vee. ...siis mä en ole oikeesti mikään hyvä odottaja.. :snotty:

Hmm.. Seuraavat päivät taitaa mennä vähän tulisilla hiilillä. Mulla on ollu kyllä vähän hassu olo muutenkin nyt, mut johtunee siitä, kun tiedän, et toi on mahdollinen. Saattaa olla jo ennenkin tota itsepäisyyspäivää... Siis koko se viikko on mahdollinen. :ashamed: Mut kuitenkin. Meinasin siis, et nämä muut jutut menis mielikuvituksen piikkiin, mut tätä en kyl tajunnu ees siihen yhdistää. Oon vaan tässä pari päivää oikeesti ihmetelly, kun paita tuntuu päällä.. (ja tässä konellä äsken sohasin ja huomasin, et nänni on oikeesti vähän "arka". Ei kipee vaan siis tunteva.)

Ja voi vee... nyt nousi toiveet.