Oonks mä nyt sitte lesbo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatusvammanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatusvammanen

Vieras
Tää ei todellista. Miksi mulla on ollu tämmöstä jo monta viikkoa? :kieh: Mulla on jatkuvasti kiihoittunut olo alapäässä ja ajatukset menee sitten aina samaa rataa:
- voi vittu ku taas haluttaa. pitäs vissiin taas sormettaa.. oispa kiva jos joku nuolis. paska ku mies ei ikinä tykkää nuolla. silloin ku tykkää niin se ei tunnu hyvälle, se vaan kuolaa koko värkin. miltähän se tuntuis jos joku nainen nuolis? miltähän se tuntuis nuolla naista? jos nuolis silleen ja silleen ja silleen ja samalla käyttäis jotain dildoa apuna niin tuntuiskohan se hyvälle? miltähän joku toinen nainen kuulostais jos tekisin noin? miltähän se maistuis? sais kyllä haista palmolivelle ennen ku kehtaisin alkaa ketään nuolemaan... en ikänä haluais pettää miestä mutta jos joku nainen tarjouituis koekaniiniksi niin saattaisin kokeilla kokeilunhalusta.. voi vittu mikä ämmä oon. jos toi mies tietäis mitä mun päässä liikkuu, se varmaan heittäs pihalle. tai naurais. ainaki pitäis ihan idioottina.. vittu oon sairas....

Alkuperäinen kirjoittaja ajatusvammanen:
Tää ei todellista. Miksi mulla on ollu tämmöstä jo monta viikkoa? :kieh: Mulla on jatkuvasti kiihoittunut olo alapäässä ja ajatukset menee sitten aina samaa rataa:
- voi vittu ku taas haluttaa. pitäs vissiin taas sormettaa.. oispa kiva jos joku nuolis. paska ku mies ei ikinä tykkää nuolla. silloin ku tykkää niin se ei tunnu hyvälle, se vaan kuolaa koko värkin. miltähän se tuntuis jos joku nainen nuolis? miltähän se tuntuis nuolla naista? jos nuolis silleen ja silleen ja silleen ja samalla käyttäis jotain dildoa apuna niin tuntuiskohan se hyvälle? miltähän joku toinen nainen kuulostais jos tekisin noin? miltähän se maistuis? sais kyllä haista palmolivelle ennen ku kehtaisin alkaa ketään nuolemaan... en ikänä haluais pettää miestä mutta jos joku nainen tarjouituis koekaniiniksi niin saattaisin kokeilla kokeilunhalusta.. voi vittu mikä ämmä oon. jos toi mies tietäis mitä mun päässä liikkuu, se varmaan heittäs pihalle. tai naurais. ainaki pitäis ihan idioottina.. vittu oon sairas....

heh..no mulla on IHAN samat ajatukset :D

Alkuperäinen kirjoittaja et oo yksin:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatusvammanen:

heh..no mulla on IHAN samat ajatukset :D

:o Ihan tosi? wau.. *pyyhkii hikeä otsaltaan*

Noin se mullakin alkoi, ensin pelkkä pieni ajatus joka johti enempään haluun... nyt muutaman kerran kokeillut ja oli niin nautittavaa että ei se tunne ole bieläkään kadonnut...
mies ei tästä tunteesta tiedä....

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Lesbot luopuvat suuntautumisestaan heti kun he saavat oikein kunnon aisaa.

Sama pätee heteromiehiinkin.

en mä lesbo oo,ja oon saanu sellaista aisaa että verta tuli joka kerralla ku rakasteltiin..niin iso oli..ja silti nyt kiihottaa naiset hulluna..

No okei, egoako pönkittämässä, väännän rautalangasta: se oli vitsi. Se pohjautuu tyypilliseen ravintolatilanteeseen, jossa kaksi lesboa yrittävät pistää humalaisen heteromiehen hiljaiseksi ja lähtemään pois häiritsemästä. Vakioväite humalaiselta heteromieheltä on juuri tuo: "Lesbot eivät vain ole saaneet Kunnon Miestä. Heti kun heitä on lykätty Isolla Aisalla, niin he luopuvat suuntautumisestaan." Sen saa mainiosti kuitattua vastaväitteellä: "Sama pätee teihin heteromiehiinkin." Tajusitko?

No okei, egoako pönkittämässä, väännän rautalangasta: se oli vitsi. Se pohjautuu tyypilliseen ravintolatilanteeseen, jossa kaksi lesboa yrittävät pistää humalaisen heteromiehen hiljaiseksi ja lähtemään pois häiritsemästä. Vakioväite humalaiselta heteromieheltä on juuri tuo: "Lesbot eivät vain ole saaneet Kunnon Miestä. Heti kun heitä on lykätty Isolla Aisalla, niin he luopuvat suuntautumisestaan." Sen saa mainiosti kuitattua vastaväitteellä: "Sama pätee teihin heteromiehiinkin." Tajusitko?

Hus! *luutii kauemmas* Tämä ketju oli For women only.

Samanlaisia ajatuksia on herännyt aivan yllättäen viime aikoina, en oo kertonut miehelle... Oon tavannut naisen joka on naisen kanssa ollut ja haluis nyt mulle vähän näyttää kuinka hyvältä tuntuu...ollaan siis ystäviä ja asiasta juteltu, luoja miten haluisin kokeilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Lesbot luopuvat suuntautumisestaan heti kun he saavat oikein kunnon aisaa.

Sama pätee heteromiehiinkin.

Joo kerran jos äijä saa kunnon parrua pepaan niin eihän sitä naista enää kaipaakaan. :D

Samaa miekin nauroin, et heteromieskin luopuu suuntautumisestaan, heti ku saa kunnon aisaa :D Voihan siinä niinkin käydä =)

..mä alan lesboksi ja mies voisi alkaa homottaa...sitten olisi meillä parisuhde kunnossa...ja en olisi mustasukkanenkaan sillä homot on kivoja...tuskin mieskään olisi musta sillä oon aika huono antaa nyt :)

Yhteistyössä