Alkuperäinen kirjoittaja hoho:
joudun työn takia puhumaan paljon puhelimessa, tekstareita nyt ei hirveesti tuu lähetettyä. Eli puhun helpostikki tuon 3000min kyllä.
Asiaa sen enempää tietämättä, oletko yksityisyrittäjä, vai mitä???
Mutta, minulla henkilökohtaisesti, on firman puhelin (24/7, eli myös vapaa ajalla käytössäni yksityis puheluihin), eli yks hailee, puhunko 1 minuutin vai 3000000 minuuttia, työpuheluita tai yksityispuheluita, kun en itse niitä maksa.
Työn antaja maksaa...sitä varten on työsuhde puhelimet keksitty.
Ja mainittakoon, että Soneran liittymä, (jossa ma-pe klo 8-16 020-yritysnumero ja sen ulkopuolella 040-normaali), ja toimii.
Ja yritysasiakkaiden asiakas palvelu tuntuu toimivan paljon paremmin kuin yksityis asiakkaiden, on kokemusta yksityisasiakkudestakin Soneran kanssa.
(tosin multimedia estot meillä on, pieni miinus)
-------------------------
Mutta palatakseni DNA:han...
Itselläni henkilökohtainen puhelin, jolla en siis soita, eli se on vain olemassa...vanha, jo 10 vuotta sitten saamani/ottamani numero, on edelleen minulla tässä liittymässä "jemmassa", jos jostain syystä joudun luopumaan työsuhde puhelimesta, niin saa taas vanhan numeron käyttöön...
Taannoin lähetin sillä yhden kuva viestin, (johtuen tuosta työsuhdepuhelimen multimedia estoista), toimi OK.
Reilu viikko sitte, piti yks kuva kaverille lähettää, mutta eipä onnistu: "tunnistamaton verkkovirhe".
MMS-asetuksia tilattu, jne.. ja ei toimi.
Naisystävälläni, saunalahti, niin hänelläkään ei toiminut.
Samantyyppinen virhe ilmoitus.
DNA ja saunalahti, molemmat Elisan verkossa???
Onko verkossa jokin vika.
Yritin googlettaa, mutta yksi vastaavan tyyppinen aihe löytyi, jossa DNAlla vikaa, nyt juhannuksen alla. Siellä kehoitettiin ottaa yhteys DNA:n asiaks palveluun.
Itse olen yrittänyt ottaa yhteyttä, jo silloin viikko sitten, internetin sähköistä palautetta käyttäen, mutta vastausta ei ole vielä(kään) saapunut...
Ja hetki sitten kokeilin, ja mms-viestit ei edelleenkään toimi.
Aikaisemmin, minulla oli Soneran liittymä, tässä henkilökohtaisessa puhelimessa, mutta reilu vuosi sitten eräästä erikseen mainitsemattomasta syystä vaihdoin Soneralta pois, boikotoidakseni heidän laajakaista laskutusta.
Soneralla yleisesti ottaen kyllä toimi verkko paremmin, kuuluvuus, ym...
----
Omakohtaisesti internet yhteys tulee DNA:lta kaapelia pitkin (joskus reilu vuosi sitten alkoi sopimus), ja on toiminut moitteettomasti.
(tähänkin liittyen, tuo Soneran boikotointi, oli aikaisemmin soneran liittymä)
Ja muutaman kerran DNA-asiakas palveluun ollut yhteydessä, kun joskus yhteys pätki, niin heti sai asiakaspalveluun yhteyden ja vika korjaantui alle kahdessa päivässä.
Että toisinaan vaihtamalla voisi parantua, mutta toisinaan, onko sekään kuin hetken helpotus.
Kaikilla on vikoja, toisilla vaan erityyppisiä tai useammin, jne....