Oonkohan nyt tehnyt ihan tyhmästi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hola

Vieras
Valmistuin ammattikorkeesta ja kerkesin tehdä kk töitä ennen kuin tulin raskaaksi. Nyt olen ollut sitten vuoden kotona ja ajateltiin yrittää toista lasta, kun en vielä raaski viedä esikkoa hoitoon ja pieni ikäero ois kiva. Mieheni opiskelee joten häenstäkin on apua lastenhoitoon.
Mietin vain, että jos teen toisen lapsen (jos siis onnistuu) ja olen vielä pari vuotta kotona niin haluaako kukaan työnantaja minua enää töihin, kun olen ollut vuotta poissa valmistumisen jälkeen?
Toinen lapsi ois todella ihana asia, mutta pitääkö yrittämistä lykätä sen vuoksi, että pelkään etten sitten saa enää töitä?

kyllä haluaa. itse olen ollut valmistumiseni jälkeen kotona kuusi vuotta ja tiedän että tulen vielä pääsemään töihin sitten kun sen aika tulee. Vielä olen kotona ainakin kolme vuotta=). Lapset on pieniä vain kerran mutta töihin ehtii myöhemminkin.

Tiedän tapauksen (aineenopettaja), joka jäi vakipaikan saatuaan kotiin ja oli 15 vuotta pois työelämästä. Hänelle paluu oli aika rankka ja tais käydä niin, ettei onnistunut.
Mutta muutama vuosi sinne tänne, voithan vähän kerrata, kun olet menossa takaisin työelämään. Ala ratkaisee myös paljon, mikä sinun olikaan?

Riippuu varmasti sun alasta myös.. tiedän muutaman jotka ei ole onnistunu palaamaan työelämään.. hirmu raakaa ja kovaa kilpailua työmarkkinoilla nykyään, kotiäitinä olijat jää monesti jalkoihin :(

Yhteistyössä