Oonkohan mä ihan kahjo kun haluaisin taas vauvan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on 2v tyttö ja 9kk kaksostytöt, silti mulle on nyt tullu vauvakuume. Kun laittelen noita pieneks jääneitä vaatteita pois niin iskee sellai haikeus... Mulla on ikävä raskausaikaa, se maha oli vaan niin ihana ja jotenki koko ajan niin seesteinen olo. Synnytyksestäkin haluaisin vielä uusia kokemuksia, esikoisen synnytys oli suht pitkä enkä osannut toivoa mittän ku ekaa kertaa sitä hommaa tein. Kaksosten synnytys oli helppo ja nopea, mutta siinäkään en saanut ku maata sängyllä piuhoissa ja tipassa kiinni, enkä voinut ite mitenkään vaikuttaa.. Nyt haluaisin kokeilla jotain jakkara- tms synnytystä.

Vauvoja ei "tehdä" minkään haikeuden poistamiseksi tai siksi että "raskausaika oli niin ihq" tai koska haluat uusia synnytyskokemuksia! Sulla on nekin edelliset lapset pieniä, keskittyisit nyt niihin! Jotenkin tulee sama fiilis kun jos ihmiset ottaa koiranpennun kun edellinen on kasvanut isoksi kun "pennut on niin söpöjä"...

Älkää nyt niin vakavasti ottako! :D En mä nyt oikeesti meinannu tässä heti ruveta yrittämään, kuhan vaan tuli mieleen kun noita vaatteita laittelin pois.. Joskus mä vielä haluaisin ainakin yhden lapsen, mutta ehkä vuoden-muutaman päästä.
Kai sitä saa tulla haikea mieli kun katsoo miten nuo pienet kasvavat niin hurjaa vauhtia?

[QUOTE="a p";24690395]Älkää nyt niin vakavasti ottako! :D En mä nyt oikeesti meinannu tässä heti ruveta yrittämään, kuhan vaan tuli mieleen kun noita vaatteita laittelin pois.. Joskus mä vielä haluaisin ainakin yhden lapsen, mutta ehkä vuoden-muutaman päästä.
Kai sitä saa tulla haikea mieli kun katsoo miten nuo pienet kasvavat niin hurjaa vauhtia?[/QUOTE]

no saa, mut haikean mielen kokeminen on ihan eri asia kuin alkaa synnyttää lisää lapsia...

Täälä kohtalotoveri.
Itsellä 5v 4v ja 2v lapset ja vauvakuume nostaa kovana päätään, tai no. Lupa on annettu lapselle. Mutta sitten kyllä jo riittää, todellakin. Vaikka kuumeeni ei varmasti ikinä lopukkaan :)

Yhteistyössä