oonkohan mä ees enää raskaana kun ei oo enää oireita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olo on ihan normaali,ei mitään muuta paitsi tissit on arat ja janottaa/pissattaa...mut rupesin äsken miettimään että oonkohan mä enää ees raskaana ku ei ole mitään oireita :D kaikkea sitä miettiikin..

Mä taas kävin äsken tekemässä uuden testin... Pitää varmistaa välillä ku oon niin alussa 5 vk :) Vasta 30 pvä ensimmäinen neuvola mulla, ei malta oottaa :)

mulla rv 8 (kai) eikä yhtään oireita. pari kolme viikkoa sitten pissatti ihan jatkuvasti, mutta nyt ei ole enää sitäkään. rinnat on ehkä ihan vähän normaalia aremmat. mutta tiedättekö kuuluuko löysä vatsa alkuraskauteen? mulla on nimittäin muutaman kerran tullut ihan järjetön kakkahätä yhtäkkiä ja olen joutunut kaupassakin menemään vessaan (normaalisti selviän hyvin kotiin saakka) ja sitten on tullut ihan ripulia. onko muilla ollut tällasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla rv 8 (kai) eikä yhtään oireita. pari kolme viikkoa sitten pissatti ihan jatkuvasti, mutta nyt ei ole enää sitäkään. rinnat on ehkä ihan vähän normaalia aremmat. mutta tiedättekö kuuluuko löysä vatsa alkuraskauteen? mulla on nimittäin muutaman kerran tullut ihan järjetön kakkahätä yhtäkkiä ja olen joutunut kaupassakin menemään vessaan (normaalisti selviän hyvin kotiin saakka) ja sitten on tullut ihan ripulia. onko muilla ollut tällasta?

no mulla on ainakin ollu nyt vatsa tosi löysällä.

Vaikka olisi tullut keskenmeno, testi voi näyttää plussaa... Istukkahormoni (raskaushormoni) ei poistu heti kokonaan elimistöstä. Jokaisella ne oireet on yksilölliset ja jokainen raskaus on erilainen.... Itsellä oireita toisena päivänä enemmän ja toisena vähemmän. Siis mun mielestä ei oo syytä huoleen. Mulla vasta 8. viikko menossa.

No tuolla periaattella mä en ole sitten ollut raskaana koskaan. Jokaisella on erillaiset " oireet " , et tietenkään sä ole raskaana, kun et oksenna kaikkea ulos ja et turpoa ku ilmapallo.

Raskaudet on niin erilaisia, mulla ainakin eka ja toka oli helppoja, mut kolmas ihan jotain muuta. ota rauhallisesti, et pystyisi sitä estämään vaikka kesken menisikin. Nyt vaan nautit olostasi ja odotat viikkojen etenemistä. Ja jos kesken menee niin silloin ehkä niin oli "parempi". Luultavasti silloin sikiö on ollut sairas eikä elinkelpoinen.

Äipän kanssa oon samoilla linjoilla. Mulla oli eka raskaus väsymystä lukuunottamatta oireeton. Toisessa raskaudessa ongelmana oli supistelut ja ajoittain verinen tiputteluvuoto. Tällä kertaa pahoinvointia on aamuisin ja aina kun vatsa pääsee tyhjäksi, väsyttää, huimaa jne...

Yhteistyössä