oonko tulossa hulluksi ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SaNdra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SaNdra

Vieras
suhteen alussa molemmilla kavereita jotka ovat vastakkaista sukupuolta.mies kuitenki muuttuu mustasukkaiseksi jolloin poistan mm mesestä näitä ihmisiä.
(hän tunsi osan näistä kavereista).
Huutaa kuitenki mulle kuin hänen naispuolinen ystävä on ja kuuluu hänen elämään kunnes mua nöyryyttävällä tavalla lopettaa ystävyyden sanomalla että olen todella mustasukkainen ja ettei se ole reilua kun on mustis myös mun kavereista.
Muistan seurustelun alussa kun tämä nainen soitteli ja oli kovasti tulossa käymään.
Miesystävä kuitenkin sanoi että nainen on kihloissa jne.
Aika kuluu eteenpäin...tähän mahtuuki paljon joita en jaksa tähän kirjoitella.
Eräänä pv hänen ystävä (mies) soittaa et hänen tuttava on kuollu jne.Puhelun loputtua mies sanoo sen olleen kaverin serkku.
Noh,eräänä pv mies haluaa tehdä tunnutuksen ja sanoo et kyseessä ei ollut kaverinsa serkku vaan se nainen joka oli alussa hänen ystävä.
Tästä alkoi mun henk.koht helvetti.
Miksi valehdella kuukausia tästä naisesta vaikka tietyistä syistä mietin törmäänkö tähän. mies sanoo ettei ole ottanu puheeksi koska nimeä ei ole mainittu vaikka nimenomaan ON USEASTI.
Pitkän salapoliisityön jälkeen löydän naisen kuvia ja kysyn onko se tämä.
On kuulema. Samalla näen tän naisen oletetun kihlatun. Sinänsä ei mitään mutta tämä henkilö tykkää samaa sukupuolta olevista ihmisistä.
nyt mä oikeasti sekoon kun mietin miten mua on huijattu ja miksi...en voi nukkua mutten voi puhua kun herra vetää kilarit heti.
oon rikki kun tuntuu et nyt on menny jotain ohi ja pahasti...
mitä mää voin tehdä?
ja tiedän et sepustus oli pitkä ja sekava...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Niin, en tajunnut, siis mies piti ko. naiseen sit yhteyttä??

piti kunnes nöyryytti sanomalla et minä olen mustasukkainen jne. mä en ymmärrä tuota kokonaisuutta.valehdella et kaverin serkku kuollu vaikka se on ollu tuo nainen,kihloissa ilman sormusta ja miestä? kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

piti kunnes nöyryytti sanomalla et minä olen mustasukkainen jne. mä en ymmärrä tuota kokonaisuutta.valehdella et kaverin serkku kuollu vaikka se on ollu tuo nainen,kihloissa ilman sormusta ja miestä? kaikki.

Sori, ei vieläkään aukene.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siis tää nainenko kuoli. Sori, mutta tosi epäselvä sepustus, josta nyt ei ymmärrä varsinaista ongelmaa?

joo.mutta MIKSI valehdella niin monta asiaa jotka liittyy naiseen.ja en tiedä ovatko nähneet kaiken jälkeen tai jopa textailleet tai soitelleet.en todellakaan tiedä.
ongelma on se et mulla on huijattu olo et tässä on ollu jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sori, ei vieläkään aukene.

sitten ei.laittaa välit poikki mun takia vaikken ole sanonu mitään vaan kyselly naisesta. jolloin sanonu et henkilö on kihloissa ja ettei heil oo koskaan ollu mitään mutta kihloissa homon kanssa ja ilman sormuksia kuvissa? uskottavaa joo.

Siis, jos katsos sen takia valehteli, että olit niin mustis?

huoh.kun en ollu.halusin jopa tavata tämän naisen josta kertoi niin hämäävästi. mä oon miehen mustasukkaisuuden takia muuttunu erakoksi ja jos mä nyt tätä asiaa pohdin niin mä oon jälkeenpäin mustasukkainen naisesta josta kaikki miehen kertoma onkin silkkaa valetta? mulle se kertoo jo miehestä jotain kun tuollasta tarinaa suoltaa pihalle

Yhteistyössä