miehellä facebookissa kaverina joku naikkonen..pistää vähän mietityttämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen ko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen ko

Vieras
olen useasti kysynyt kuka tämä nainen on kun yhteisiä kavereita ei ole!
vain mieheni meidän yhteisistä tutuista on hänen kaverinsa.
mies sanoo tämän olevan joku tuttu jostain ajoilta kun liikkui helsingissä paljon. hänellä on silloinkin ollut sama kaveripiiri mikä hänellä nytten joten miksi muut kavereista ei olisi hänen kavereita.

päivällä vielä profiilia pystyi katsomaan jonkun verran ja nyt profiilia ei pysty katsomaan ollenkaan kun vain kuvan ja yhteiset kaverit.

pikkusen mietityttää kuka tämä tyyppi oikein on.

Ja nytteh hermostui ja alkoi raivoamaan.. mä olen sen 10 vuotta sitten tuntenut. sä oot 100 kertaa kysynyt kuka se on ja mä oon nyt sen 100 kertaa sulle kertonu kuka se on. alanko mäkin kaikkia sun facebook kavereita epäilemään!!

No, mun mies ystävällä on varmaan tusina naisia facebookissa joista en tiedä keitä ovat....
Yritän vaan kestää sen etten tiedä, vaikka hiukan mustasukkaisuuteen taipuvainen olenkin. Toisaalta tiedän et ei toi mies varmasti pystyis mua pettämään...
Nää tosi vaikeita tilanteita tiedän.

Ja sit se mustasukkaisuuden peikko kun nostaa heti päätään....

Mun miesystävältä löytyi 35 naista joita en tiedä / tunne.
Ja mikä pahinta ei oo vielä hyväksynyt mun kaveripyyntöö... Johtunee tosin siitä et olen ite vasta mennyt fb:n ja mies ollu siel jo pidempään, ja on tosi vähän koneella. Kun mulle tää kone on taas lähes elinehto tai siltä se varmaan miehestä tuntuu :ashamed:

Niin, on mullakin yks mies siel kaverina jota toi mun mies ei tiedä, serkkuni :xmas:

Facebook on kyl yks hyvä keino pettää,löytää pettureita ;) hitsi mitä touhua,tekee nii helpoks KAIKEN!! treffit voi sopia jne. pettäminen kyl onnistuu tod. hyvin kun on facebookissa!

Me ollaan ukkelin kanssa sovittu, et mitään exiä tai vanhoja "hoitoja" ei kavereiksi oteta, vaikka kutsuja tulis. ei kumpikaan siis :) kumpaakin sukupuolta kyllä kavereista löytyy kummallakin =)

Siis mitä? Onko teillä todellakin miestenne kanssa niin yhtenevä kaveripiiri että kaikki tunnette keskenänne? Oma mieheni ei edes facebookissa ole, mutta omista fb-kavereistani hän tunnistaisi hyvällä tuurillakaan alle puolet - ja kyllä, siellä ovat exät, työkaverit ja vanhat koulukaverit sulassa sovussa. On tuolla miehellä elämä ollut ennen minuakin, naisia myös, mitä sitä turhaan kärkkymään.

Öh, jos miehelläsi ja sillä naisella olis joku suhde he tuskin olisivat fb-kavereita! Sinuna olisin paljon enemmän huolissani niistä naisista joita ei näy miehes kaverilistalla.

Öh, jos miehelläsi ja sillä naisella olis joku suhde he tuskin olisivat fb-kavereita! Sinuna olisin paljon enemmän huolissani niistä naisista joita ei näy miehes kaverilistalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Todella:

kyllä salasuhteessa olijat keskenään voi aivan hyvin olla kavereita feissarissa. siellähän on postilaatikot ja kaikki muut keinot joilla voi vaimon/tyttöstävän selän takana pitää yhteyttä. meillä ainakin ja vajaan pari vuotta ehtivät olla kunnes sain selville ruman totuuden..

Yhteistyössä