Oonko törkee kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä ja yks mies ollaan oltu ystäviä kauan. olihan meillä seksiä ja ihastusta tuossa välissä, monen monta kertaa... Mutta sellaseen lopputulokseen tultiin et ystävinä jatketaan eikä muuta, ja niin on tehtykkin.
Yks mun naispuoleinen kaveri on just eronnu(ja todella hyvä ystävä siis), ja mun kautta tapas tän mun miespuoleisen kaverin.
Nyt tää nainen ei puhu mulle mistään muustaku tästä miehestä, kyselee, ja kertoo heidän facebook keskusteluista. Tää mies on muutenki kaikille, naisille ja miehille, tosi ystävällinen ja puhelias, tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja juttelee kaikenlaista ja monet naiset, keiden kanssa mies haluais olla vaan kaveri, ymmärtää tän kiltteyden väärin, luulee siis aina että mies olis kiinnostunut.

No mua ärsyttää nyt tää mun naispuoleinen kaveri, ku on selvästi ihastunut tähän mieheen. Eikö yhtään mieti mun ja tän miehen menneisyyttä, mitä kaikkea ollaan muutenki koettu yhessä, ja miten läheisiä ollaan, ja kuinka ihastunu olin sillon joskus?
Eikö se ollu niin että kavereiden eksiin ei kosketa? Vaikka ei olla koskaan virallisesti seurusteltu, oli se juttu sen verran vakava että en todellakaan tykkäis jos näillä kahdella jotain kehkeytyis.

Miten mä toimin? puhunko miespuoliselle kaverilleni, jonka tiedän kunnioittavan ja ymmärtävän mua sen verran että jos tän asian kerron ja miten se mua loukkais, ei ikinä tekis ton naisen kanssa mitään.

Vai puhunko naispuolisen kaverini kanssa?

Vai kertooko tää, että oon ite vielä ihastunu tohon mieheen?

Toivottavasti joku sai jotain selvää. :/

Mun mielestä sä et voi "omia" tuota miestä sillä periaatteella että teillä oli joskus jotain. Jos et halua mitään muuta kuin ystävyyttä siltä mieheltä, anna ystäväsi ja miehen yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja oonko siis törkee jos kiellän näitä kahta tapailemasta?

Olet. Mitä ilmeisemmin kaverisi ovat aikuisia ja itse päättävät asioistaan. Ei sinulla mitään veto-oikeutta ole miehen naisystävien valinnassa, vaikka ymmärrän, että sinua ajatus heidän seurustelustaan voi loukata kun sinulla on tunteita miestä kohtaan.

Siis ei ne vielä tapaile tai mitään.
Mutta kun tuo nainen nyt on ihastunut, tiedän että meinaa tehä jonku aloitteen.
Ja ku mieski sinkku, tuskin pistää pahakseen..

Tapailkoot mies ketä tahansa muuta, mutta ei mun hyvää ystävää, joka on just eronnu ja kuitenki käyttäis vaan panokaverina tätä miestä. :/

Tapailkoot mies ketä tahansa muuta, mutta ei mun hyvää ystävää, joka on just eronnu ja kuitenki käyttäis vaan panokaverina tätä miestä. :/

Anna aikuisten ihmisten tehdä mitä haluaa. Eiköhän se mies osaa pitää itsestään huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:

Anna aikuisten ihmisten tehdä mitä haluaa. Eiköhän se mies osaa pitää itsestään huolta.

Eiköhän tosiaan teidä itte mitä tekee, ja mistäs tiedät vaikka se mieskin olis vailla kunnon panoja.

Eli sä sait käyttää miestä panokaverina, mut sun ystäväs ei? Naurettavaa. Jos et seurustele miehen kanssa, et todellakaan voi määrätä kenen kanssa hän vapaa-aikansa viettää. Taitaa olla kyse epätoivoisesta ja yksipuolisesta rakkaudesta, mut mies haluaa ollan vain ystävä ja sua ottaa päähän, kun et saa miestä itsellesi.

oletpa ap täsmälleen samassa tilanteessa kun eräät kaverini taannoin. voin sanoa että sivusta seuranneena en tajua tuota mustasukkaisuutta exästä (anteeksi mutta mistä vitun exästä koska ettehän te ole koskaan edes seurustelleen vaan paneskelleet sillon tällön!).

no, lopputulos tuossa kaverieni jutussa oli niin että nämä kaks naista eivät enää puhu toisilleen, eivät voi olla edes samassa tilassa missä toinen on. ja ennen olivat sydänystäviä... :( että niin se mies voi naiset erottaa.

mun mielestä sulla ei ole mitään oikeutta estää niiden kahden tapailua. itse olen ollut kaverin (ei hyvä kaveri) exän kanssa ja eihän siitä tykätty, mutta toisaalta onko sillä niin kauheasti väliä jos ei ole kenenkään välejä rikkonu?

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:

Eli sä sait käyttää miestä panokaverina, mut sun ystäväs ei? Naurettavaa. Jos et seurustele miehen kanssa, et todellakaan voi määrätä kenen kanssa hän vapaa-aikansa viettää. Taitaa olla kyse epätoivoisesta ja yksipuolisesta rakkaudesta, mut mies haluaa ollan vain ystävä ja sua ottaa päähän, kun et saa miestä itsellesi.

näin minäkin tämän näen... ap on ihan selkeesti mustasukkanen tästä miehestä, koska muuten häntä ei paskaakaan nakkais vaikka ystävättärensä menis vaikka naimisiin ton miehen kanssa.

Ei taida löytyä naista, joka mielestäsi olisi tarpeeksi hyvä tälle miehelle....

Voithan sä yrittää. Minunkin yksi ENTINEN kaveri aikoinaan yritti että yksi mies kuuluisi hänelle kun hän oli siitä kiinnostunut (mies taas ei hänestä) mutta hassusti kävi ;)

Mä ainakin ymmärrän sua! Ite puhuisin varmaan molemmille, että tehkää niin kuin haluatte, mutta jos ei mun tunteet sen vertaa kiinnosta että alatte tapailemaan, niin sitten on välit poikki. Mun mielestä se sun kaveri on törkee, et sä.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:

just näin!

Eikö se ollu niin että kavereiden eksiin ei kosketa? Vaikka ei olla koskaan virallisesti seurusteltu, oli se juttu sen verran vakava että en todellakaan tykkäis jos näillä kahdella jotain kehkeytyis.
En ainakaan itse voisi kuvitella sellaista jumalan roolia itselleni, että päättäisin, kenen kanssa ihmiset seurustelee, jos heillä kerta on tunteita toisiaan kohtaan.

Jos olen jonkun päästänyt menemään, niin ei mulla ole häneen enää mitään varauksia. Siinä pitää vaan itse tulla sinuiksi tilanteiden ja tunteidensa kanssa. Ei se niin mene, että minä voin vaatia muita olemaan tuntematta ja itse omia kaikki tunteet ja ihmiset itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Voithan sä yrittää. Minunkin yksi ENTINEN kaveri aikoinaan yritti että yksi mies kuuluisi hänelle kun hän oli siitä kiinnostunut (mies taas ei hänestä) mutta hassusti kävi ;)

näin kävi myös mun ystävälleni. en tajua vielä sitäkään että miten jostain panokaverista voi olla mustis kun on jo uudessa seurustelusuhteessa (niinku tässä mun tietämässä tapauksessa oli)???

mua ei haittais vaikka joku mun ystävistä alkais oleen mun exän kanssa. tai no, silleen haittais että vituttais nähdä exän naamaa liian usein.

Alkuperäinen kirjoittaja kisuli:
Mä ainakin ymmärrän sua! Ite puhuisin varmaan molemmille, että tehkää niin kuin haluatte, mutta jos ei mun tunteet sen vertaa kiinnosta että alatte tapailemaan, niin sitten on välit poikki. Mun mielestä se sun kaveri on törkee, et sä.

voi apua... ap peesailee täällä itteään :laugh: :laugh: :laugh:

haloo? onko ketään kotona?

Taitaa vanha suola janottaa. Ethän sä voi ketään estää tapaamasta toista ihmistä. Ja voihan olla että mies ei edes oli sillä tavalla kiinnostunut tästä naisesta, niinkuin itsekin kirjoitit. Älä puutu toisten elämään.

Yhteistyössä