Oonko säälittävä, jos lähden yksin baariin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ykssin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ykssin

Vieras
Ääh.. Kerrankin sain muksuille hoitajan ja pääsisin käymään viihteellä... Joutuisin vaan lähtemään yksin, kun kukaan kavereistani ei pääse mukaan. Jotenkin ahdistaa ajatus, että menen baariin yksin.. Käykö kuinka moni yksin baarissa? Millasia kokemuksia?

Et ole säälittävä, anna mennä vaan. Mäkin oon käynyt monet kerrat yksin baareissa, aina on löytynyt juttuseuraa niin miehistä kuin naisistakin. Ja hauskaa on ollut. Mene ihmeessä :)
Mäkin olin viime vkl, ja itseasiassa loppuillasta olin ihan vieraassa porukassa kun alkuperäinen porukka lähti kotiin ja mä jäin yksin baariin. Ja ikinä ei ole ollut niin hauskaa iltaa kuin viikko sitten.

Mene vaan ihmeessä! Olen itsekkin joskus mennyt, ja sitten on käynyt välissä niin, että ollaan menty porukalla johonkin , mut mua on alkanu hyydyttämään se aari ja olen yksin lähtenyt muualle. Ihan kivaa on ollut!

Et oo säälittävä, mene toki jos viihdyt! Mä luulen, että itse en viihtyisi ja tylsistyisin, mutta se onkin mun oma ongelma. :D Tanssimaan voisi toki lähteä yksinkin, mutta se on ahdistavaa, kun miehet pörrää silloin hulluna ympärillä eikä saa olla rauhassa. Kerran oon hetkeksi jäänyt yksin tanssilattialle kavereiden lähdettyä aikaisemmalla bussilla ja toiste en tee samaa virhettä, moni tuntui heti pitävän ihan vapaana riistana. :D

Yhteistyössä