Oonko raskaana??! joko näkyy raskaustestissä jos olen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ummikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ummikko"

Vieras
juuri laskin että viime menkoista on kulunut 6 viikkoa! jotenkin unohdin kokonaan että niistä on niin kauan, ajattelin että nyt pitäisi näinä päivinä alkaa kunnes tarkistin kalenterista että olis pitänyt alkaa jo n. 2 viikkoa sitten.....

tuli myös mieleen että pari viikkoa sitten minulla oli melko kova, vihlova kipu oikealla alavatsalla n. vuorokauden ajan (luulin jo umpparin tulehtuneen), kipu katosi mystisesti yön aikana.

Mulla oli kierrossa, jossa jäin raskaaksi, voimakas äkillinen kipu alavatsassa. Kipu sai minut menemään kaksin kerroin, koska sattui niin paljon, mutta se kesti vain muutaman minuutin. En tiedä, oliko sillä tekemistä raskaaksi jäämisen kanssa (kiinnittymiskipu tms. jonka olen aina aiemmin ajatellut olevan ihan huuhaata), mutta sellaista ei ollut koskaan ollut aikaisemmin. Kipu oli noin viikon verran arvioidun ovulaation jälkeen.

Mutta tee siis testi, niin tiedät, oletko raskaana. Jos kuukautiset ovat jo pari viikkoa myöhässä ja kiertosi on säännöllinen, sen pitäisi näkyä testissä.

nojoo huomenna täytyy mennä ostamaan, kun ei minulla niitä kaapissa varattuna ole... en vaan ole ikinä tehnyt niin en oikein tiedä milloin se tulos näkyy. on vaan sellainen muistikuva että hirmuaikaisin sitä ei kannata tehdä mutta en ollenkaan muista aikoja... mutta kiitos "maira"

Yhteistyössä